Witaj w sklepie Admiri.pl

Sposób zamawiania

Sposób składania zamówienia

  • Dodawanie produktów do koszyka – wybrane produkty należy dodać do koszyka poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka” znajdującego się na karcie każdego produktu dostępnego w sklepie.
  • Sprawdzanie zawartości koszyka – zawartość koszyka można sprawdzić poprzez naciśnięcie przycisku „Koszyk” znajdującego się w prawym górnym rogu strony sklepu.
  • Zmiana zawartości koszyka – w koszyku można zmienić liczbę sztuk wybranych produktów wpisując nową wartość w pole i naciskając „Aktualizuj koszyk”. Można również usunąć omyłkowo dodane produkty za pomocą przycisku „Usuń”.
  • Składanie zamówienia - po zaakceptowaniu zawartości koszyka należy nacisnąć przycisk „Przejdź do kasy”. Klienci posiadający konto w naszym sklepie zostaną poproszeni o zalogowanie, pozostali klienci mogą założyć konto lub złożyć zamówienie bez rejestracji.
  • Sposób dostawy i płatności - następnie należy podać dane adresowe, wybrany sposób dostawy oraz płatności.
  • Podsumowanie zamówienia - na końcu wyświetlona zostanie zakładka zawierająca podsumowanie zamówienia, jeżeli wszystko się zgadza należy kliknąć przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.

Telefoniczne lub mailowe składanie zamówienia

W przypadku trudności ze złożeniem zamówienia online można złożyć zamówienie telefonicznie w godzinach 9:00 – 17:00 (pn.-pt.) pod numerem: +48 502 294 266 lub wysyłając e-mail na adres sklep@admiri.pl. Należy podać:

  • nazwę i kod zamawianego produktu
  • kolor/wzór i rozmiar zamawianego produktu
  • imię i nazwisko
  • adres dostawy
  • numer telefonu
  • sposób dostawy (Poczta, kurier czy Paczkomaty)
  • sposób płatności (wpłata na konto czy zapłata przy odbiorze przesyłki)
  • adres mailowy

Czas realizacji zamówienia

Staramy się, by zamówienia były realizowane najszybciej jak to tylko możliwe. Zamówione towary standardowo wysyłamy w 24h.
Zamówienia realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku według kolejności ich składania przez Klientów.
Zamówienia złożone w dni robocze do godz. 15:00 są z reguły realizowane tego samego dnia. Za wyjątkiem zamówień z dostawą kurierem, które muszą zostać złożone i opłacone (w przypadku przesyłek płatnych z góry) do godz. 12:00, by wysyłka nastąpiła tego samego dnia.
Ponieważ wszystkie produkty ze statusem dostępności „W magazynie” posiadamy na stanie, termin realizacji zamówienia uzależniony jest w głównej mierze od wybranego sposobu płatności oraz dostawy.

Czas przekazania płatności:

  • Płatność przy odbiorze przesyłki - realizacja zamówienia może rozpocząć się natychmiast
  • Przelew online - realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu potwierdzenia dokonania płatności przez serwis Przelewy24, co z reguły trwa od kilku minut do kilku godzin
  • Przelew tradycyjny - realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności na koncie, co odbywa się zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wpłaty

Czas dostawy:

  • Poczta - do 2 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu nadania
  • Kurier - przesyłki dostarczane są w następnym dniu roboczym po dniu nadania
  • Paczkomaty - do 2 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu nadania

Orientacyjny czas realizacji zamówienia pokazuje poniższa tabela. Przedstawia ona ile maksymalnie dni roboczych upływa zazwyczaj od dnia złożenia zamówienia do otrzymania zamówionych produktów.

SPOSÓB PŁATNOŚCI SPOSÓB DOSTAWY
Poczta Kurier Paczkomaty
Przy odbiorze przesyłki do 2 dni do 1 dnia do 2 dni
Przelew online (ePrzelew) do 2 dni do 1 dnia do 2 dni
Przelew tradycyjny do 3 dni do 2 dni do 3 dni