Witaj w sklepie Admiri.pl

Reklamacje

Termin składania reklamacji

2 lata od wydania rzeczy kupującemu

Warunki składania reklamacji

  1. Masz prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych w zakupionym towarze lub niezgodności zakupionego towaru z umową.
  2. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy kupującemu.
  3. Różnice pomiędzy otrzymanym przez Klienta towarem, a towarem prezentowanym na stronie sklepu ADMIRI.PL (takie jak np. kolor towaru lub jego proporcje itp.), wynikające wyłącznie z rodzaju oraz ustawień sprzętu użytego przez Klienta podczas składania zamówienia nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego towaru.
  4. Produkty objęte reklamacją należy odesłać na własny koszt.
    Koszty związane z odesłaniem towaru zostaną zwrócone po rozpatrzeniu reklamacji.
  5. Podczas dokonywania zgłoszenia reklamacyjnego masz prawo określić swoje oczekiwania co do sposobu realizacji zobowiązań sklepu wynikających z pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.
    Możesz wybrać:
    • obniżenie ceny reklamowanego towaru,
    • naprawę reklamowanego towaru,
    • wymianę reklamowanego towaru na nowy,
    • zwrot kwoty zakupu towaru wraz z kosztem jego wysyłki.
    W przypadku naprawy lub wymiany reklamowanego towaru na nowy, koszt dostawy do Klienta ponosi Sprzedający.
  6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, jeżeli ani naprawa, ani wymiana towaru objętego reklamacją nie będą możliwe zwrócimy Ci równowartość kwoty zakupionego produktu wraz z kosztem jego wysyłki.

W jaki sposób zgłosić reklamację?

Reklamację możesz nam zgłosić w dowolny wygodny dla Ciebie sposób:

  • pisemnie na adres: ADMIRI, ul. Narutowicza 40/1
    90-135 Łódź
  • telefonicznie: +48 502 294 266
  • mailowo: zwroty@admiri.pl

Co powinno zawierać zgłoszenie reklamacyjne?

Prosimy podaj podczas zgłaszania reklamacji następujące informacje:

  • numer zamówienia
  • data dokonania zakupu
  • nazwa produktu podlegającego reklamacji
  • przyczyna złożenia reklamacji
  • możesz również dołączyć zdjęcia produktu prezentujące wady/uszkodzenia/braki itp.

W jaki sposób odpowiemy na Twoje zgłoszenie reklamacyjne?

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia reklamacyjnego:

  • potwierdzimy przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego
  • poinformujemy Cię o Twoich prawach przysługujących z tytułu złożonej reklamacji
  • zweryfikujemy czy istnieje konieczność odsyłania produktów w celu rozpatrzenia reklamacji
  • poinformujemy Cię, czy wybrany przez Ciebie sposób rozpatrzenia reklamacji jest możliwy (w przypadku wyboru naprawy lub wymiany na nowy produkt)
  • w przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany produktu na nowy zaproponujemy inne korzystne dla Ciebie sposoby realizacji reklamacji

W jaki sposób odesłać produkty podlegające reklamacji?

  1. Prosimy o dołączenie Formularza Reklamacyjnego do przesyłki z towarem objętym reklamacją.
    Nie jest to obowiązkowe, ale bardzo usprawni proces rozpatrzenia Twojej reklamacji.
    Formularz prześlemy Ci mailowo w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie reklamacyjne.
  2. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu (paragon lub faktura) do przesyłki ze zwracanym towarem.
    Nie jest to obowiązkowe, ale bardzo usprawni proces rozpatrzenia Twojej reklamacji.
  3. Odeślij produkty podlegające reklamacji na adres:
    ADMIRI
    ul. Narutowicza 40/1
    90-135 Łódź
    (tel. +48 502 294 266)
    Koniecznie z dopiskiem „ADMIRI.pl – REKLAMACJA”

W jakim terminie rozpatrzymy Twoją reklamację?

  1. Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas przesyłki zawierającej reklamowany towar.

Podstawa prawna

  1. Masz prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych w zakupionym towarze lub niezgodności zakupionego towaru z umową (zgodnie z zapisami ustawy z dn. 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121) oraz ustawy z dn. 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Rok 2014, poz. 827)).
  2. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy kupującemu (zgodnie z art. 568 ustawy z dn. 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121)).