Reklamacje
Warunki i termin składania reklamacji
Mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych w zakupionym towarze lub niezgodności zakupionego towaru z umową (zgodnie z zapisami ustawy z dn. 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121) oraz ustawy z dn. 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Rok 2014, poz. 827)).
Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy kupującemu (zgodnie z art. 568 ustawy z dn. 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121)).
Różnice pomiędzy otrzymanym przez Klienta towarem, a towarem prezentowanym na stronie sklepu ADMIRI.PL (takie jak np. kolor towaru lub jego proporcje itp.), wynikające wyłącznie z rodzaju oraz ustawień sprzętu użytego przez Klienta podczas składania zamówienia nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego towaru.
Do przesyłki z towarem podlegającym reklamacji należy dołączyć wypełniony i podpisany Formularz Reklamacyjny.
Przesyłki odsyłane za pobraniem (płatne przy odbiorze) nie będą przyjmowane.
W jaki sposób dokonać reklamacji?
-
Zgłoszenia reklamacji można dokonać poprzez przesłanie na adres zwroty@admiri.pl informacji zawierającej następujące dane:
a) numer zamówienia
b) data dokonania zakupu
c) nazwa produktu podlegającego reklamacji
d) przyczyna złożenia reklamacji - Do przesyłki z towarem objętym reklamacją należy dołączyć wypełniony, wydrukowany i podpisany Formularz Reklamacyjny (pobierz Formularz).
- Zalecane jest przesłanie wraz ze zwracanym towarem dowodu zakupu potwierdzającego sprzedaż (paragon lub F-VAT).
-
Prosimy o odesłanie produktów podlegających reklamacji listem poleconym,paczką pocztową lub przesyłką kurierską na adres:
ADMIRI
ul. Narutowicza 40/1
90-135 Łódź
(tel. +48 502 294 266) Koniecznie z dopiskiem „ADMIRI.pl – REKLAMACJA” - Produkty objęte reklamacją należy odesłać na własny koszt. Koszty związane z odesłaniem towaru zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Sprzedającego przesyłki zawierającej reklamowany towar.
- Podczas dokonywania zgłoszenia reklamacyjnego mają Państwo prawo określić swoje oczekiwania co do sposobu realizacji zobowiązań sklepu wynikających z pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Mogą Państwo wybrać: obniżenie ceny reklamowanego towaru, naprawę reklamowanego towaru, wymianę reklamowanego towaru na nowy lub zwrot kwoty zakupu towaru wraz z kosztem jego wysyłki. W przypadku naprawy lub wymiany reklamowanego towaru na nowy, koszt dostawy do Klienta ponosi Sprzedający.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, jeżeli ani naprawa, ani wymiana towaru objętego reklamacją nie będą możliwe zwrócimy Państwu równowartość kwoty zakupionego produktu wraz z kosztem jego wysyłki.