Witaj w sklepie Admiri.pl

Pomoc - najczęściej zadawane pytania

  1. PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA

    Zakupy bez rejestracji

    W sklepie ADMIRI.PL udostępniamy możliwość złożenia zamówienia bez dokonywania rejestracji, czyli bez konieczności posiadania loginu i hasła. Jednak ze względu na liczne korzyści zachęcamy do założenia konta w naszym sklepie. W ten sposób będą mogli Państwo dokonywać kolejnych zakupów szybciej i prościej, a także uzyskają Państwo dostęp do atrakcyjnych rabatów dla stałych Klientów, konkursów i promocji, przeglądania historii zamówień, śledzenia przesyłki itd.

    Zalety rejestracji

    • szybsze zakupy – dane osobowe podane podczas rejestracji są automatycznie uzupełniane podczas składania kolejnych zamówień
    • atrakcyjne rabaty i promocje – Klientom, którzy posiadają konto w sklepie ADMIRI oferujemy specjalne zniżki oraz możliwość udziału w promocjach i konkursach
    • dostęp do historii zamówień – zakładka „Moje konto” umożliwia śledzenie zarówno historii dotychczasowych zamówień, jak i statusów aktualnego zamówienia
    • narzędzia ułatwiające zakupy – rejestracja umożliwia korzystanie m.in. z zakładki „Obserwowane”, w której można przechowywać wybrane produkty

    Rejestracja / zakładanie konta w sklepie ADMIRI.PL

    Aby dokonać rejestracji w sklepie ADMIRI.PL należy kliknąć na napis „Zaloguj” widoczny w prawym górnym rogu strony i wypełnić krótki formularz rejestracji podając wszystkie wymagane dane osobowe. Na adres e-mailowy podany podczas rejestracji wysłana zostanie wiadomość zawierająca link aktywujący potwierdzający chęć założenia konta w naszym sklepie.

    Zapomniałem hasła

    W przypadku zapomnienia hasła należy kliknąć w pole „Zaloguj”, a następnie w napis „Nie pamiętasz hasła?” znajdujący się poniżej pola służącego do logowania i podać swój adres e-mailowy, który użyty był podczas rejestracji konta. Na podany adres e-mailowy wysłane zostanie nowe hasło.

    Zmiana danych osobowych podanych podczas rejestracji

    Zmiana danych osobowych, adresowych oraz adresu e-mail możliwa jest w dowolnym momencie. W tym celu należy po zalogowaniu przejść do zakładki „Moje konto”, gdzie wyświetlane są wszystkie podane podczas rejestracji dane. Następnie należy kliknąć „Edytuj dane” i po wprowadzeniu zmian zatwierdzić przyciskiem „Zapisz”.

    Zmiana hasła

    Zmiana hasła możliwa jest w dowolnym momencie. W tym celu należy po zalogowaniu przejść do zakładki „Moje konto”, następnie wybrać zakładkę „Dane konta”. Należy zaznaczyc pole "Zmień hasło". Po wprowadzeniu zmian zatwierdzić przyciskiem „Zapisz”.

    Aktualność cen

    Wszystkie ceny podane na stronach sklepu ADMIRI.PL są cenami aktualnymi i ostatecznymi oraz są to ceny brutto (zawierają podatek VAT). Cena widniejąca przy produkcie w momencie składania zamówienia przez Klienta jest ceną wiążącą i obowiązuje do momentu zakończenia realizacji zamówienia.

    Dostępność produktów

    Przy każdym produkcie zamieszczona jest informacja na temat jego dostępności. Poniżej podajemy, co oznaczają poszczególne statusy dostępności:

    • W magazynie – produkt znajduje się w magazynie i może zostać zamówiony
    • Brak w magazynie – produkt jest niedostępny z powodu oczekiwania na nową dostawę i nie może zostać zamówiony

    Czy mogę kupić produkt, który posiada status „Brak w magazynie”?

    Nie. Przyjmujemy zamówienia jedynie na te produkty, które posiadamy w magazynie. Jeżeli produkt posiada status „Brak w magazynie” oznacza to, że nie może zostać zamówiony. Prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny – jeżeli będzie to możliwe podamy przybliżony termin najbliższej dostawy.

    Dodawanie produktu do Obserwowanych

    Funkcja dodawania produktu do Obserwowanych służy do przechowywania wybranych produktów na specjalnej liście, dzięki czemu przy okazji następnej wizyty w sklepie ADMIRI.PL szybko i sprawnie można odnaleźć wybrane wcześniej produkty. Przy pomocy kilku kliknięć można dokonać zakupu wybranych produktów z listy Obserwowanych, bez potrzeby ponownego przeszukiwania całego asortymentu. Do listy Obserwowanych można również dodawać produkty, które posiadają status „Brak w magazynie”.
    Aby dodać produkt do Obserwowanych należy wejść w kartę produktu i wybrać przycisk „Do obserwowanych”.

    Zakup większej ilości produktów

    Klientom, którzy dokonują jednorazowego zakupu większej ilości produktów, a także stałym Klientom oferujemy atrakcyjne zniżki i rabaty. Szczegóły znajdują się w dziale Promocje i rabaty.

    Czy posiadacie sklep stacjonarny?

    Nie posiadamy tradycyjnego sklepu.

    Czy produkty można przed zakupem obejrzeć/przymierzyć?

    W chwili obecnej nie ma możliwości obejrzenia ani przymierzenia produktów w naszej siedzibie.

    W jaki sposób dobrać odpowiedni rozmiar?

    Na karcie każdego produktu oferowanego w sklepie ADMIRI.PL znajduje się informacja o rozmiarze. Dodatkowo każdy produkt posiada „Tabelę wymiarów”, w której podane są rzeczywiste, zmierzone przez nas wymiary produktu. Aby mieć pewność, że rozmiar będzie odpowiedni należy najpierw zmierzyć swoje wymiary i porównać je z tymi podanymi w „Tabeli wymiarów” wybranego produktu.

    Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

    Tak. Aby skorzystać z możliwości wysłania zamówionych produktów jako prezentu należy po dodaniu do koszyka wszystkich wybranych produktów przejść „Do Kasy”, a następnie w trakcie wyboru sposobu dostawy zaznaczyć pozycję „Dodaj informacje o prezencie”, która widoczna jest pod listą z dostępnymi sposobami wysyłki.
    W polu „Wiadomość” można wpisać treść życzeń lub wiadomość dla obdarowywanej osoby. Wybrane produkty zostaną zapakowane w papier prezentowy i przyozdobione wstążką. Z produktów usunięta zostanie informacja o cenie. Do przesyłki dołączona zostanie treść wiadomości. Całość zapakowana zostanie w estetyczne kartonowe pudełko.

  2. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

    Sposób składania zamówienia

    • Dodawanie produktów do koszyka – wybrane produkty należy dodać do koszyka poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka” znajdującego się na karcie każdego produktu dostępnego w sklepie.
    • Sprawdzanie zawartości koszyka – zawartość koszyka można sprawdzić poprzez naciśnięcie przycisku „Koszyk” znajdującego się w prawym górnym rogu strony sklepu.
    • Zmiana zawartości koszyka – w koszyku można zmienić liczbę sztuk wybranych produktów wpisując nową wartość w pole i naciskając „Aktualizuj koszyk”. Można również usunąć omyłkowo dodane produkty za pomocą przycisku „Usuń”.
    • Składanie zamówienia - po zaakceptowaniu zawartości koszyka należy nacisnąć przycisk „Przejdź do kasy”. Klienci posiadający konto w naszym sklepie zostaną poproszeni o zalogowanie, pozostali klienci mogą założyć konto lub złożyć zamówienie bez rejestracji.
    • Sposób dostawy i płatności - następnie należy podać dane adresowe, wybrany sposób dostawy oraz płatności.
    • Podsumowanie zamówienia - na końcu wyświetlona zostanie zakładka zawierająca podsumowanie zamówienia, jeżeli wszystko się zgadza należy kliknąć przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.

    Potwierdzenie zamówienia

    Po złożeniu zamówienia na adres mailowy podany w zamówieniu przesłany zostanie mail zawierający podsumowanie zamówienia, w tym informacje takie jak:

    • numer zamówienia
    • szczegóły dotyczące zamówionych produktów
    • wybrany sposób płatności
    • wybrany sposób dostawy
    • koszty dostawy
    • podsumowanie kosztów zamówionych produktów i dostawy
    W przypadku, gdy mail z potwierdzeniem zamówienia nie dotrze, prosimy o sprawdzenie czy nie został on zapisany w katalogu SPAM. Zdarza się, że filtry antyspamowe blokują prawidłową korespondencję. Jeżeli nie rozwiąże to problemu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Najczęstszym powodem takiej sytuacji jest podanie błędnego lub nieaktualnego adresu mailowego. Podany adres mailowy zostanie skorygowany i potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane ponownie na nowy adres mailowy.

    Czy po dokonaniu zakupu bez rejestracji otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia?

    Tak. Po złożeniu zamówienia bez rejestracji na podany w zamówieniu adres mailowy wysłane zostanie podsumowanie zamówienia.

    Statusy zamówienia

    Na bieżąco informujemy o postępach w realizacji zamówienia. Po złożeniu zamówienia w sklepie ADMIRI.PL drogą mailową wysyłane są następujące informacje:

    • Przyjęto zamówienie - zawiera podsumowanie złożonego zamówienia
    • Zamówienie w trakcie kompletowania - oznacza, że oczekujemy na dostawę towaru do naszego magazynu
    • Oczekiwanie na wpłatę - powiadomienie to wysyłane jest w przypadku wyboru płatności z góry przelewem na konto bankowe lub poprzez Przelewy24 i oznacza oczekiwanie na zaksięgowanie środków na koncie ADMIRI.PL
    • Zamówienie gotowe do wysyłki - oznacza, że zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez przewoźnika
    • Zamówienie zostało wysłane - oznacza, że przesyłka została przekazana przewoźnikowi do dostarczenia, zawiera informacje nt. sposobu i planowanego terminu doręczenia, numeru nadawczego przesyłki oraz jej zawartości

    Zmiana zamówienia

    W sklepie ADMIRI.PL staramy się w jak najszybszym czasie realizować złożone zamówienia, dlatego prosimy o niezwłoczne poinformowanie o chęci dokonania zmian w złożonym zamówieniu.
    Zmiana pozycji zamówienia (dodanie albo usunięcie produktów lub zmiana ilości poszczególnych pozycji) jest możliwa:

    • do momentu zaksięgowania wpłaty - w przypadku zamówień płatnych z góry
    Chęć zmiany zamówienia należy zgłaszać poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC, podając numer zamówienia, a także dokładne określenie produktu (nazwę, kod, kolor, rozmiar), który ma zostać dodany do zamówienia lub z niego usunięty. Chęć dokonania zmian można również zgłaszać telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta.
    Po dokonaniu korekty zamówienia na podany w zamówieniu adres mailowy przesłane zostanie nowe potwierdzenie zamówienia uwzględniające dokonane zmiany.

    Zmiana danych do dostawy

    W sklepie ADMIRI.PL staramy się w jak najszybszym czasie realizować złożone zamówienia, dlatego prosimy o niezwłoczne poinformowanie o chęci dokonania zmian w złożonym zamówieniu.
    Zmiana danych do dostawy (zmiana adresu dostawy, imienia i nazwiska, numeru telefonu itp.) jest możliwa:

    • do momentu zaksięgowania wpłaty - w przypadku zamówień płatnych z góry
    Chęć zmiany danych do dostawy należy zgłaszać poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC, podając numer zamówienia, a także dane, które mają zostać zmienione. Chęć dokonania zmian można również zgłaszać telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta.
    Po dokonaniu korekty zamówienia na podany w zamówieniu adres mailowy przesłane zostanie nowe potwierdzenie zamówienia uwzględniające dokonane zmiany.

    Zmiana danych do faktury

    W sklepie ADMIRI.PL staramy się w jak najszybszym czasie realizować złożone zamówienia, dlatego prosimy o niezwłoczne poinformowanie o chęci dokonania zmian w złożonym zamówieniu.
    Zmiana danych do faktury jest możliwa:

    • do momentu zaksięgowania wpłaty - w przypadku zamówień płatnych z góry
    Chęć zmiany danych do faktury należy zgłaszać poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC, podając numer zamówienia, a także dane, które mają zostać zmienione. Chęć dokonania zmian można również zgłaszać telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta.
    Po dokonaniu korekty zamówienia na podany w zamówieniu adres mailowy przesłane zostanie nowe potwierdzenie zamówienia uwzględniające dokonane zmiany.

    Anulowanie zamówienia

    W sklepie ADMIRI.PL staramy się w jak najszybszym czasie realizować złożone zamówienia, dlatego prosimy o niezwłoczne poinformowanie o rezygnacji ze złożonego zamówienia.
    Anulowanie zamówienia jest możliwe:

    • do momentu zaksięgowania wpłaty - w przypadku zamówień płatnych z góry
    Chęć anulowania zamówienia należy zgłaszać poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC, podając numer zamówienia, które ma zostać wycofane. Zamówienie można również anulować telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta.
    Po anulowaniu zamówienia na podany w zamówieniu adres mailowy przesłane zostanie stosowna informacja.

    Przywracanie anulowanego zamówienia

    Nie ma możliwości przywrócenia wycofanego zamówienia. Prosimy o złożenie nowego zamówienia.

  3. PŁATNOŚCI

    Dostępne formy płatności

    • Przelew on-line - bezpieczna i szybka płatność elektroniczna dokonywana za pośrednictwem serwisu Przelewy24. Szczegóły
    • Przelew tradycyjny - wpłata dokonywana jest na konto bankowe. Klient dokonuje samodzielnego przelewu logując się na stronę swojego banku, odwiedzając placówkę bankową lub zleca wykonanie przelewu na poczcie.

    Zapłata przelewem on-line

    W sklepie ADMIRI udostępniamy możliwość rozliczenia transakcji przelewem on-line za pośrednictwem systemu bezpiecznych płatności elektronicznych serwisu Przelewy24.
    Forma płatności przelewem on-line jest w sklepie ADMIRI.PL całkowicie darmowa i dostępna dla wszystkich produktów bez dodatkowych opłat.
    Dostępne są płatności on-line następujących banków:

    • Alior Bank
    • Bank BGŻ BNP Paribas Polska
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Banki Spółdzielcze
    • BLIK
    • BPS
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • GetIn Online
    • IKO
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • mBank
    • mBank BRE
    • Millenium Bank
    • Nest Bank
    • Noble Bank
    • PEKAO S.A.
    • PKO BP
    • Plus Bank
    • Bank Pocztowy
    • Santander
    • E-SKOK
    • SkyCash
    • Toyota Bank
    • Volkswagen Bank

    Płatność przelewem tradycyjnym / numer rachunku bankowego

    W przypadku wyboru sposobu płatności przelewem tradycyjnym, numer konta bankowego, na które należy dokonać wpłaty (wraz z danymi do przelewu), podany jest w zakładce „Płatność” znajdującej się w dolnym menu sklepu.

    Termin płatności przelewu tradycyjnego

    Termin płatności dla przelewu tradycyjnego wynosi 7 dni kalendarzowych. Oznacza to, że przelew powinien zostać zaksięgowany na koncie (nie wysłany) przed upływem tego terminu, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
    Jeżeli, z przyczyn losowych, nie mogą Państwo dokonać wpłaty w ciągu wymaganych 7 dni, prosimy o kontakt poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC, podając numer zamówienia, lub kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.

    Termin płatności przelewu on-line (Przelewy24)

    Termin płatności dla przelewu on-line wynosi 7 dni kalendarzowych. Oznacza to, że przelew powinien zostać zaksięgowany na koncie (nie wysłany) przed upływem tego terminu, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
    Jeżeli, z przyczyn losowych, nie mogą Państwo dokonać wpłaty w ciągu wymaganych 7 dni, prosimy o kontakt poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC, podając numer zamówienia, lub kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.

    Dokonałem wpłaty. Kiedy zostanie zaksięgowana?

    Termin zaksięgowania środków na naszym rachunku zależy od wybranego sposobu płatności. Poniżej podajemy orientacyjny czas potrzebny do zaksięgowania środków:

    • przelew on-line za pośrednictwem serwisu Przelewy24 - z reguły środki dostępne są w ciągu 1 h od momentu zlecenia przelewu
    • przelew tradycyjny - środki przekazywane są najczęściej następnego dnia roboczego po dokonaniu wpłaty
    • wpłata na poczcie - środki otrzymujemy zazwyczaj do 3 dni roboczych od dokonania wpłaty
    Po zaksięgowaniu wpłaty wysłane zostanie mailowe powiadomienie o przygotowaniu zamówienia do wysyłki.

    Wpłaciłem za mało. Co mam zrobić?

    W przypadku wpłaty za niskiej kwoty prosimy o dokonanie dopłaty na brakującą kwotę.
    W tytule przelewu prosimy podać: imię, nazwisko, numer zamówienia, dopłata. Np.: Anna Nowak, 23456, dopłata

    Wpłaciłem za dużo. Co mam zrobić?

    W przypadku wpłaty za wysokiej kwoty prosimy o kontakt poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC i podanie numeru zamówienia, kwoty nadpłaty oraz danych rachunku bankowego, na który zwrócona ma zostać nadpłata.
    Fakt wystąpienia nadpłaty za zamówienie można również zgłaszać telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta.

    Dowód zakupu: paragon fiskalny / faktura

    Jako dowód zakupu domyślnie wystawiana jest faktura dla osób fizycznych.
    Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT z numerem NIP. W tym celu należy podczas składania zamówienia podać dane niezbędne do wystawienia faktury, w tym prawidłowy numer NIP.
    Dane adresowe przesyłki mogą być różne od danych adresowych podanych na fakturze VAT. Faktura zostanie dołączona do przesyłki.

  4. PROMOCJE I RABATY

    Sposób wykorzystania kodu rabatowego

    Jeżeli otrzymałeś od nas kod rabatowy, możesz go wykorzystać podczas dokonywania zakupów w naszym sklepie.
    Po dodaniu wybranych produktów do koszyka, należy wpisać posiadany kod rabatowy w pole "Kody rabatowe" znajdujące się w koszyku pod listą towarów, a następnie zatwierdzić przyciskiem "Zastosuj kupon".
    Odpowiedni rabat zostanie naliczony i uwzględniony w podsumowaniu koszyka.

  5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

    Czas realizacji zamówienia

    Zamówienia realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku, według kolejności ich składania przez Klientów.
    Ponieważ wszystkie produkty ze statusem dostępności „W magazynie” posiadamy na stanie, termin realizacji zamówienia uzależniony jest w głównej mierze od wybranego sposobu płatności oraz dostawy.

    Czas przekazania płatności:

    • Przelew online - realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu potwierdzenia dokonania płatności przez serwis Przelewy24, co z reguły trwa od kilku minut do kilku godzin
    • Przelew tradycyjny - realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności na koncie, co odbywa się zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wpłaty

    Czas dostawy:

    • Poczta Polska - do 2 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu nadania
    • Kurier - przesyłki dostarczane są w następnym dniu roboczym po dniu nadania
    • Paczkomaty - do 2 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu nadania

    Orientacyjny czas realizacji zamówienia pokazuje poniższa tabela. Przedstawia ona ile maksymalnie dni roboczych upływa zazwyczaj od dnia złożenia zamówienia do otrzymania zamówionych produktów.

    SPOSÓB PŁATNOŚCI SPOSÓB DOSTAWY
    Poczta Kurier Paczkomaty
    Przelew online (ePrzelew) do 2 dni do 1 dnia do 2 dni
    Przelew tradycyjny do 3 dni do 2 dni do 3 dni

    Jak szybko wysyłane jest zamówienie?

    Staramy się, by zamówienia były realizowane najszybciej jak to tylko możliwe. Zamówione towary standardowo wysyłamy w 24h.

    Sprawdzanie stanu realizacji zamówienia

    Klienci, którzy dokonali rejestracji, mogą sprawdzić stan realizacji zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. Należy wybrać zakładkę „Moje konto” / „Moje zamówienia”.
    Ponadto wszyscy Klienci otrzymują (na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia) wiadomości mailowe informujące o postępach w realizacji zamówienia:

    • Przyjęto zamówienie - zawiera podsumowanie złożonego zamówienia
    • Zamówienie w trakcie kompletowania - oznacza, że oczekujemy na nową dostawę towaru do naszego magazynu, która zazwyczaj zajmuje 1-2 dni roboczych
    • Oczekiwanie na wpłatę - powiadomienie to wysyłane jest w przypadku wyboru płatności z góry przelewem na konto bankowe lub przelewem Przelewy24 i oznacza oczekiwanie na zaksięgowanie środków na koncie ADMIRI.PL
    • Zamówienie gotowe do wysyłki - oznacza, że zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez przewoźnika
    • Zamówienie zostało wysłane - oznacza, że przesyłka została przekazana przewoźnikowi do dostarczenia, zawiera informacje nt. sposobu i planowanego terminu doręczenia, numeru nadawczego przesyłki oraz jej zawartości

    Opóźnienie w realizacji zamówienia

    W wyjątkowych wypadkach zamówiony towar może nie być dostępny natychmiast (np. gdy posiadane przez nas stany magazynowe zostaną wykupione przed planowaną nową dostawą). Klient jest o tym fakcie niezwłocznie informowany i może zadecydować, czy chce zaczekać na nową dostawę, wybrać dostawę części zamówienia lub zrezygnować z zakupu.
    Jeżeli w ciągu 24h (licząc dni robocze) od złożenia zamówienia nie otrzymali Państwo któregokolwiek z poniższych powiadomień:

    • Zamówienie w trakcie kompletowania
    • Oczekiwanie na wpłatę
    • Zamówienie gotowe do wysyłki
    ani nie otrzymali Państwo innej wiadomości mailowej od obsługi sklepu, bardzo prosimy o zgłoszenie tego poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC, podając numer zamówienia lub też kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.

  6. DOSTAWA I ODBIÓR
    1. Informacje ogólne
    2. Poczta Polska
    3. Przesyłki kurierskie
    4. Paczkomaty

    INFORMACJE OGÓLNE

    Dostępne sposoby dostawy

    • Paczka pocztowa - za pośrednictwem Poczty Polskiej
    • Paczka z odbiorem w punkcie - za pośrednictwem Poczty Polskiej
    • Paczka z odbiorem w automacie paczkowym - za pośrednictwem Poczty Polskiej
    • Przesyłka kurierska – za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
    • Paczkomat – za pośrednictwem firmy InPost

    Czas dostawy

    Przewidywany czas dostawy wynosi:

    • Paczką pocztową – do 2 dni roboczych po dniu nadania
    • Paczką z odbiorem w punkcie - do 2 dni roboczych po dniu nadania
    • Paczką z odbiorem w automacie paczkowym - do 2 dni roboczych po dniu nadania
    • Przesyłką kurierską – następnego dnia roboczego po dniu nadania
    • Paczkomatami – do 2 dni roboczych po dniu nadania

    Koszt dostawy

    CENNIK DOSTAWY:

    SPOSÓB DOSTAWY
    (płatność z góry)
    CZAS DOSTAWY
    (orientacyjny)
    KOSZT DOSTAWY
    do 99,99 zł od 100,00 zł
    Poczta Polska - paczka 1-2 dni robocze po dniu nadania 9,90 zł 0,00 zł
    Poczta Polska - odbiór w punkcie 1-2 dni robocze po dniu nadania 8,90 zł 0,00 zł
    Poczta Polska - automat paczkowy 1-2 dni robocze po dniu nadania 8,90 zł 0,00 zł
    InPost - Paczkomat 1-2 dni robocze po dniu nadania 12,90 zł 0,00 zł
    DPD - przesyłka kurierska 1-2 dni robocze po dniu nadania 14,00 zł 0,00 zł

    Odbiór przesyłki w sobotę

    Aby otrzymać przesyłkę w sobotę mogą Państwo wybrać dostawę przesyłką pocztową i po otrzymaniu awiza odebrać przesyłkę w sobotę w placówce pocztowej.
    Niestety przesyłki kurierskie są aktualnie dostarczane tylko w dni robocze.

    Wysyłka za granicę

    Niestety obecnie nie ma możliwości wysyłki za granicę, zamówione towary dostarczamy wyłącznie na terytorium Polski.

    Wysyłka w określonym terminie / zmiana terminu wysyłki

    Aby przesyłka została nadana w określonym, późniejszym terminie, należy podczas składania zamówienia wpisać wybrany termin wysyłki w polu „Uwagi do zamówienia”.
    Zmiana terminu wysyłki po złożeniu zamówienia jest możliwa jedynie do momentu otrzymania mailowego powiadomienia "Zamówienie gotowe do wysyłki". W tym celu prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

    Czy moje zamówienie zostało wysłane?

    Klienci, którzy dokonali rejestracji, mogą sprawdzić stan realizacji zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. Należy wybrać zakładkę „Moje konto” / „Moje zamówienia”.
    Ponadto wszyscy Klienci po nadaniu przesyłki otrzymują (na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia) wiadomość mailową zawierającą informację o zmianie statusu zamówienia:

    • Zamówienie zostało wysłane – oznacza, że przesyłka została przekazana przewoźnikowi do dostarczenia, zawiera informacje nt. sposobu i planowanego terminu doręczenia, numeru nadawczego przesyłki oraz jej zawartości

    POCZTA POLSKA

    Koszt dostawy

    Opłaty za przesyłkę pocztową podane są w Cenniku dostawy

    Kiedy przesyłka zostanie wysłana?

    Standardowo wysyłamy przesyłki w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia, w dni robocze. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę lub święta zostają potwierdzone w naszym systemie w najbliższy przypadający po nich dzień roboczy i od tego momentu liczymy czas upływu 24h na wysłanie zamówienia. Na przykład zamówienie złożone w weekend zazwyczaj jest wysyłane najpóźniej we wtorek.

    Czas dostarczenia przesyłki

    Przesyłki pocztowe dostarczane są w terminie do 2 dni roboczych po dniu nadania.

    Dni i godziny dostarczania przesyłki

    Przesyłki pocztowe dostarczane są zazwyczaj w godz. 8:00-18:00 w dni robocze.

    Szczegóły dostarczenia przesyłki

    Paczka pocztowa
    1. Adresat otrzyma SMS* z numerem przesyłki oraz planowanym terminem doręczenia.
    2. Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana, adresat otrzyma SMS * z informacją o podjętej próbie doręczenia, terminie odbioru oraz adresie placówki pocztowej, w której przesyłka czeka na odbiór.
    3. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 7 dni od przekazania informacji o nadejściu przesyłki, Poczta zwraca przesyłkę do nadawcy.
    * W przypadku niepodania numeru telefonu komórkowego pozostawiane jest wyłącznie papierowe awizo w skrzynce pocztowej.
    Punkt odbioru
    1. Adresat otrzyma SMS lub e-mail z numerem przesyłki oraz adresem punktu odbioru, w którym przesyłka czeka na odbiór.
    2. W wybranym punkcie odbioru przesyłka czeka na odbiór przez 7 dni od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email.
    3. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 7 dni od przekazania pierwszej informacji o nadejściu przesyłki, Poczta zwraca przesyłkę do nadawcy.
    Automat paczkowy
    1. Adresat otrzyma SMS lub e-mail z numerem przesyłki oraz adresem automatu pocztowego, w którym przesyłka czeka na odbiór.
    2. W wybranym automacie paczkowym przesyłka czeka 3 dni od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email.
    3. Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana z automatu paczkowego w wyznaczonym terminie, zostaje przekierowana do pobliskiej placówki pocztowej, gdzie czeka kolejne 4 dni na odbiór.
    4. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 7 dni od przekazania pierwszej informacji o nadejściu przesyłki, Poczta zwraca przesyłkę do nadawcy.

    Numer nadania przesyłki

    Klienci, którzy dokonali rejestracji, mogą sprawdzić numer nadania przesyłki po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. Należy wybrać zakładkę „Moje konto” / „Moje zamówienia”, wybrać zamówienie z listy, a następnie zakładkę „Dostawy” i na karcie zamówienia odszukać numer nadawczy przesyłki.
    Ponadto wszyscy Klienci otrzymują (na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia) wiadomość mailową informującą o nadaniu przesyłki:
    • Zamówienie zostało wysłane – powiadomienie to oznacza, że przesyłka została przekazana przewoźnikowi do dostarczenia, zawiera informacje nt. sposobu i planowanego terminu doręczenia, numeru nadawczego przesyłki oraz jej zawartości

    Śledzenie przesyłki

    Status przesyłki można sprawdzić wpisując numer nadawczy na stronie Poczty Polskiej: śledzenie przesyłki

    Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę?

    Podczas odbioru przesyłki Klient powinien sprawdzić w obecności pracownika Poczty Polskiej stan techniczny przesyłki, w szczególności stan opakowania zewnętrznego.
    W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy w obecności pracownika Poczty Polskiej sporządzić protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących kopiach, podpisany przez Klienta oraz pracownika Poczty.

    Otrzymałem uszkodzoną / wybrakowaną przesyłkę, a nie spisałem protokołu szkody, co robić?

    Adresatowi przysługuje prawo wniesienia reklamacji z tytułu ubytku zawartości lub uszkodzenia przesyłki, jeżeli w momencie przyjęcia przesyłki ubytki lub uszkodzenie nie były widoczne.
    Reklamację należy zgłosić w placówce pocztowej wydającej przesyłkę w terminie do 7 dni od dnia odebrania przesyłki.

    Przesyłka zaginęła

    W przypadku, gdy przesyłka nie dotarła w terminie 2 dni roboczych po dniu nadania prosimy o wykonanie następujących czynności:
    1. Prosimy sprawdzić czy w skrzynce pocztowej nie zostało pozostawione awizo.
    2. Aby sprawdzić status przesyłki prosimy wpisać numer nadawczy przesyłki na stronie Poczty Polskiej służącej śledzeniu nadanych przesyłek: śledzenie przesyłki
      Numer nadawczy przesyłki znajduje się w wiadomości mailowej wysłanej przez nas po nadaniu paczki: „Zamówienie zostało wysłane”.
      Klienci, którzy dokonali rejestracji, mogą sprawdzić numer nadania przesyłki po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. Należy wybrać zakładkę „Moje konto” / „Moje zamówienia” i na karcie zamówienia odszukać numer nadawczy przesyłki.
    3. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą żadnego skutku prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu złożenia reklamacji u przewoźnika. Prosimy o wcześniejsze przygotowanie numeru Państwa zamówienia.

    PRZESYŁKI KURIERSKIE

    Koszt dostawy

    Opłaty za przesyłkę kurierską podane są w Cenniku dostawy

    Kiedy przesyłka zostanie wysłana?

    Standardowo wysyłamy przesyłki w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia, w dni robocze. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę lub święta zostają potwierdzone w naszym systemie w najbliższy przypadający po nich dzień roboczy i od tego momentu liczymy czas upływu 24h na wysłanie zamówienia. Na przykład zamówienie złożone w weekend zazwyczaj jest wysyłane najpóźniej we wtorek.

    Czas dostarczenia przesyłki

    Przesyłki kurierskie dostarczane są zazwyczaj w następnym dniu roboczym po dniu nadania.

    Dni i godziny dostarczania przesyłki

    Firma kurierska dostarcza przesyłki w godz. 9:00-17:00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku).

    Szczegóły dostarczenia przesyłki

    1. Adresat otrzyma e-mail lub SMS z numerem przesyłki oraz planowanym terminem doręczenia.
    2. Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana, kurier pozostawi powiadomienie z informacją o następnej próbie doręczenia.
    3. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia przesyłka zostanie skierowana do najbliższego punktu DPD Pickup. Przesyłka oczekuje na odbiór przez okres 3 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu umieszczenia w punkcie DPD Pickup. W przypadku nieodebrania w wyznaczonym terminie przesyłka zwrócona zostanie do nadawcy.

    Kontakt z kurierem

    Jeżeli zależy Państwu na określeniu konkretnej godziny doręczenia przesyłki mogą Państwo uzyskać kontakt z kurierem dzwoniąc na numer telefonu kuriera, który podany będzie w powiadomieniu e-mailowym wysłanym przez DPD w dniu planowanego doręczenia przesyłki.

    Numer nadania przesyłki / numer listu przewozowego

    Klienci, którzy dokonali rejestracji, mogą sprawdzić numer nadania przesyłki po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. Należy wybrać zakładkę „Moje konto” / „Moje zamówienia”/, wybrać zamówienie z listy, a następnie zakładkę „Dostawy” i na karcie zamówienia odszukać numer nadawczy przesyłki.
    Ponadto wszyscy Klienci otrzymują (na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia) wiadomość mailową informującą o nadaniu przesyłki:
    • „Zamówienie zostało wysłane” – powiadomienie to oznacza, że przesyłka została przekazana przewoźnikowi do dostarczenia, zawiera informacje nt. sposobu i planowanego terminu doręczenia, numeru nadawczego przesyłki oraz jej zawartości.

    Śledzenie przesyłki

    Status przesyłki można sprawdzić wpisując numer nadawczy (numer listu przewozowego) na stronie firmy DPD: śledzenie przesyłki.

    Nie otrzymałem przesyłki / kurier nie zastał mnie w domu

    Jeżeli nie otrzymali Państwo przesyłki następnego dnia roboczego po dniu nadania prosimy sprawdzić status przesyłki na stronie firmy DPD. W tym celu należy wpisać numer listu przewozowego tutaj.
    W ten sposób będą mogli Państwo sprawdzić, czy odbyła się próba dostarczenia przesyłki podczas Państwa nieobecności. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia przesyłka będzie przetrzymywana w najbliższym oddziale firmy kurierskiej przez 5 dni, po czym zwrócona zostanie do nadawcy.
    Aby umówić się na kolejną próbę doręczenia przesyłki należy skontaktować się z oddziałem firmy DPD właściwym ze względu na miejsce odbioru przesyłki: lista oddziałów.

    Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę?

    Podczas odbioru przesyłki Klient powinien sprawdzić w obecności kuriera stan techniczny przesyłki, a w szczególności stan opakowania zewnętrznego, kompletność zawartości przesyłki, a także czy towar nie posiada uszkodzeń wynikłych z transportu.
    W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy odmówić odbioru paczki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Kurier ma obowiązek posiadać przy sobie odpowiedni formularz protokołu. Protokół należy sporządzić w dwóch jednobrzmiących kopiach i musi zawierać wyraźny podpis Klienta oraz kuriera. Należy dokładnie i zgodnie ze stanem faktycznym opisać stwierdzone uszkodzenia/braki w towarze. Przesyłka z towarem oraz jeden z egzemplarzy protokołu pozostaje u Klienta.
    Po sporządzeniu protokołu prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta i poinformowanie o zaistniałych problemach.

    Otrzymałem uszkodzoną/wybrakowaną przesyłkę, a nie spisałem protokołu szkody, co robić?

    W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki po odjeździe kuriera Klientowi przysługuje prawo wniesienia reklamacji w terminie do 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. W tym celu należy zgłosić szkodę kontaktując się telefonicznie z Działem Obsługi Klienta firmy kurierskiej DPD.
    W ciągu 5 dni od zgłoszenia szkody do odbiorcy zostanie wysłany kurier w celu spisania protokołu szkody. Należy pamiętać o tym, by podczas spisywania protokołu towar znajdował się w oryginalnym opakowaniu. Protokół należy sporządzić w dwóch jednobrzmiących kopiach i musi zawierać wyraźny podpis Klienta oraz kuriera. Należy dokładnie i zgodnie ze stanem faktycznym opisać stwierdzone uszkodzenia / braki w towarze. Przesyłka z towarem oraz jeden z egzemplarzy protokołu pozostaje u Klienta.
    Po sporządzeniu protokołu prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta i poinformowanie o zaistniałych problemach.

    Przesyłka zaginęła

    W przypadku, gdy przesyłka nie dotarła w terminie 2 dni roboczych po dniu nadania prosimy o wykonanie następujących czynności:
    1. Prosimy sprawdzić czy kurier nie pozostawił awizo.
    2. Aby sprawdzić status przesyłki prosimy wpisać numer nadawczy przesyłki na stronie firmy kurierskiej służącej śledzeniu nadanych przesyłek: śledzenie przesyłki.
      Numer nadawczy przesyłki znajduje się w wiadomości mailowej wysłanej przez nas po nadaniu paczki: „Zamówienie zostało wysłane”.
      Klienci, którzy dokonali rejestracji, mogą sprawdzić numer nadania przesyłki po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. Należy wybrać zakładkę „Moje konto” / „Moje zamówienia”/ wybrać zamówienie z listy, a następnie zakładkę „Dostawy” i na karcie zamówienia odszukać numer nadawczy przesyłki.
    3. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą żadnego skutku prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu złożenia reklamacji u przewoźnika. Prosimy o wcześniejsze przygotowanie numeru Państwa zamówienia.

    PACZKOMATY

    Koszt dostawy

    Opłaty za przesyłkę Paczkomatem podane są w Cenniku dostawy.

    Kiedy przesyłka zostanie wysłana?

    Standardowo wysyłamy przesyłki w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia, w dni robocze. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę lub święta zostają potwierdzone w naszym systemie w najbliższy przypadający po nich dzień roboczy i od tego momentu liczymy czas upływu 24h na wysłanie zamówienia. Na przykład zamówienie złożone w weekend zazwyczaj jest wysyłane najpóźniej we wtorek.

    Czas dostarczenia przesyłki

    Przesyłki dostarczane są do Paczkomatów w terminie do 2 dni roboczych po dniu nadania.

    Dni i godziny odbioru przesyłki

    Przesyłki można odbierać z Paczkomatów 7 dni w tygodniu przez całą dobę.

    Szczegóły dostarczenia przesyłki

    1. Adresat otrzyma e-mail z kodem odbioru oraz w przypadku posiadania aplikacji InPost Mobile pojawi się odpowiednie powiadomienie w aplikacji.
    2. Przesyłki można odbierać 7 dni w tygodniu przez całą dobę, pod warunkiem, że paczkomat odbiorczy umieszczony jest w miejscu dostępnym dla odbiorców przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. W przypadku, gdy paczkomat odbiorczy zlokalizowany jest wewnątrz sklepu, galerii lub innego obiektu itp., dostęp może być ograniczony do godzin funkcjonowania danej placówki. Należy wówczas sprawdzić dostępność paczkomatu na stronie firmy Inpost.
    3. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana w ciągu 48h, zostanie przekazana do Oddziału firmy InPost, o czym odbiorca zostanie powiadomiony mailowo oraz w aplikacji InPost Mobile. Przesyłka oczekiwać będzie na odbiór przez 3 dni robocze licząc od momentu wysłania zawiadomienia.
    4. W przypadku nieodebrania z Oddziału przesyłka zwrócona zostanie do nadawcy, o czym adresat zostanie poinformowany mailowo oraz pojawi się odpowiednie powiadomienie w aplikacji.

    Numer nadania przesyłki

    Klienci, którzy dokonali rejestracji, mogą sprawdzić numer nadania przesyłki po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. Należy wybrać zakładkę „Moje konto” / „Moje zamówienia”/ wybrać zamówienie z listy, a następnie zakładkę „Dostawy” i na karcie zamówienia odszukać numer nadawczy przesyłki.
    Ponadto wszyscy Klienci otrzymują (na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia) wiadomość mailową informującą o nadaniu przesyłki:
    • Zamówienie zostało wysłane – powiadomienie to oznacza, że przesyłka została przekazana przewoźnikowi do dostarczenia, zawiera informacje nt. sposobu i planowanego terminu doręczenia, numeru nadawczego przesyłki oraz jej zawartości.

    Śledzenie przesyłki

    Status przesyłki można sprawdzić wpisując numer nadawczy na stronie Paczkomatów: śledzenie przesyłki

    Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę?

    Podczas odbioru przesyłki z Paczkomatu Klient powinien sprawdzić stan techniczny przesyłki i w przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń zgłosić reklamację poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.

    Otrzymałem uszkodzoną/wybrakowaną przesyłkę, a nie zgłosiłem reklamacji, co robić?

    Jeżeli Klient stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas ma możliwość zgłoszenia reklamacji poprzez wypełnienie i przesłanie elektronicznego protokołu szkody z wykorzystaniem formularza dostępnego na stronie internetowej firmy InPost.

    Przesyłka zaginęła

    W przypadku, gdy przesyłka nie dotarła w terminie przewidzianym dla wybranego sposobu dostawy prosimy o wykonanie następujących czynności:
    1. Prosimy sprawdzić wiadomości SMS w telefonie oraz wiadomości mailowe w skrzynce pocztowej, która została podana do odbioru przesyłki z Paczkomatu.
    2. Aby sprawdzić status przesyłki prosimy wpisać numer nadawczy przesyłki na stronie Paczkomatów służącej śledzeniu nadanych przesyłek: śledzenie przesyłki.
      Numer nadawczy przesyłki znajduje się w wiadomości mailowej wysłanej przez nas po nadaniu paczki: „Zamówienie zostało wysłane”.
      Klienci, którzy dokonali rejestracji, mogą sprawdzić numer nadania przesyłki po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. Należy wybrać zakładkę „Moje konto” / „Moje zamówienia”/ wybrać zamówienie z listy, a następnie zakładkę „Dostawy” i na karcie zamówienia odszukać numer nadawczy przesyłki.
    3. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą żadnego skutku prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu złożenia reklamacji u przewoźnika. Prosimy o wcześniejsze przygotowanie numeru Państwa zamówienia.

  7. WYMIANA

    Warunki wymiany

    Aby dokonać wymiany zakupionych w sklepie ADMIRI produktów należy zwrócić produkt zgodnie z warunkami opisanej poniżej procedury zwrotu towaru, a następnie dokonać ponownego zakupu dowolnego wybranego z oferty sklepu produktu.
    Procedura wymiany dotyczy tylko tych produktów, które nie noszą śladów korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (możliwość zapoznania się z przedmiotem).
    Przesyłki odsyłane za pobraniem (płatne przy odbiorze) nie będą przyjmowane.

    Czy mogę wymienić zakupiony produkt na inny?

    Aby wymienić zakupiony produkt na inny model należy najpierw dokonać zwrotu zakupionego produktu, a następnie złożyć nowe zamówienie na wybrany model.

    Czy mogę wymienić część kompletu?

    Ze względu na to, że części kompletu stanowią nierozerwalną całość wymiana tylko jednej części kompletu nie jest możliwa. W takiej sytuacji prosimy o dokonanie wymiany całości kompletu.

  8. ZWROT TOWARU (PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY)

    Jakie są warunki zwrotu?

    Masz prawo do odstąpienia od zawartej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny (zgodnie z Ustawą z dn. 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Rok 2014, poz. 827).
    Do zwracanego towaru prosimy dołączyć Formularz Zwrotu. Dzięki jego wypełnieniu procedura zwrotu przebiegnie szybciej.
    Przesyłki odsyłane za pobraniem (płatne przy odbiorze) nie będą przyjmowane.

    Ile mam czasu na zgłoszenie zwrotu?

    Termin na zgłoszenie zwrotu w sklepie ADMIRI.pl to aż 100 dni od daty wydania towaru lub doręczenia przesyłki.
    Dla zachowania terminu 100 dni na złożenie oświadczenia o odstapieniu od umowy wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.

    Jak mogę zgłosić zwrot?

    Zwrot możesz zgłosić w dowolny wybrany sposób:

    • pisemnie na adres: ADMIRI, ul. Narutowicza 40/1, 90-135 Łódź
    • mailowo na adres: zwroty@admiri.pl
    • poprzez wypełnienie formularza on-line (link do formularza znajduje się w dolnym menu sklepu, w zakładce Zwroty)

    Kto ponosi koszt zwrotu?

    Zgodnie z Regulaminem Klient ponosi koszt przesyłki zwracanego towaru do siedziby ADMIRI.

    W jaki sposób odesłać produkty?

    1. Produkty podlegające zwrotowi możesz odesłać w dowolny wybrany przez Ciebie sposób.
    2. Zachęcamy jednak do zgłoszenia chęci dokonania zwrotu i utworzenia przesyłki zwrotnej poprzez wypełnienie krótkiego formularza on-line.
      Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w zakładce Zwroty, która zawarta jest w dolnym menu sklepu.
    3. Do przesyłki ze zwracanym towarem prosimy dołączyć wypełniony, wydrukowany i podpisany Formularz Zwrotu
      Dowód zakupu wraz z Formularzem Zwrotu znajdziesz w przesyłce oraz w załączniku do wiadomości mailowej potwierdzającej wysłanie zamówienia.
      Potrzebujesz kopii Formularza Zwrotu? Skontaktuj się z nami podając numer Twojego zamówienia na adres: zwroty@admiri.pl.
    4. Zalecane jest przesłanie wraz ze zwracanym towarem dowodu zakupu potwierdzającego sprzedaż (paragon lub faktura).
    5. Na odesłanie produktu do siedziby firmy masz 14 dni kalendarzowych od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

    Jak najwygodniej zwrócić produkty do sklepu ADMIRI.pl?

    Zachęcamy Cię do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza on-line, dzięki któremu szybko zgłosisz zwrot, w prosty sposób utworzysz przesyłkę i zapłacisz za nią naprawdę niewiele (część kosztów zwrotu ponosimy za Ciebie).

    1. Spakuj produkty
      Prosimy dołącz do zwracanych produktów dowód zakupu (paragon lub faktura) oraz Formularz Zwrotu.
      Oba dokumenty znajdziesz w przesyłce oraz w załączniku do wiadomości mailowej potwierdzającej wysłanie zamówienia.
    2. Zgłoś zwrot i utwórz przesyłkę
      Wypełnij krótki formularz on-line. Przygotuj w tym celu numer zamówienia.
      Link do formularza znajdziesz w zakładce Zwroty, która zawarta jest w dolnym menu sklepu.
      Podczas wypełniania formularza szybko utworzysz i opłacisz (Przelewy24 i BLIK) przesyłkę zwrotną.
      Możesz sprawdzić koszt przesyłki zwrotnej bez konieczności jej opłacania.
      Możesz również wybrać opcję bez drukowania etykiety przewozowej.
    3. Dostarcz przesyłkę do punktu nadań
      Na koniec zanieś przesyłkę zwrotną do wybranego punktu nadania.
      Masz do wyboru aż 50000 punktów nadań (Paczkomaty, punkty nadań DHL i GLS: m.in. Żabka, Kaufland, Carrefour, Auchan, Inmedio, ABC, Stokrotka, Lewiatan, Kolporter, Jula i wiele innych).

    Jaki jest adres zwrotu?

    ADMIRI
    ul. Narutowicza 40/1
    90-135 Łódź
    (tel. +48 502 294 266)
    Koniecznie z dopiskiem „ADMIRI.pl – ZWROT”

    Jak rozliczymy Twój zwrot?

    1. W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostawy zwróconych produktów do Klienta, w wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia oferowanego przez sklep ADMIRI.
    2. Płatność zwrócimy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy (zgłoszenia zwrotu).
    3. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    4. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
    5. Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    Gdzie znajdę dowód zakupu oraz Formularz Zwrotu?

    Dowód zakupu wraz z Formularzem Zwrotu znajdziesz w przesyłce oraz w załączniku do wiadomości mailowej potwierdzającej wysłanie zamówienia.

    Potrzebuję kopii Formularza Zwrotu, co robić?

    Jeśli zgubiłeś papierowy Formularz Zwrotu i usunąłeś wiadomość mailową zawiarającą jego elektroniczną kopię, wtedy prześlemy Ci go jeszcze raz mailowo. Skontaktuj się z nami w tej sprawie podając numer Twojego zamówienia na adres: zwroty@admiri.pl.

    Czy mogę zwrócić część kompletu?

    Ze względu na to, że części kompletu stanowią nierozerwalną całość, zwrot tylko jednej części kompletu nie jest możliwy. W takiej sytuacji prosimy o dokonanie zwrotu całości kompletu.

    Czy mogę odesłać produkty przesyłką nierejestrowaną np. listem zwykłym Poczty Polskiej?

    Zdecydowanie odradzamy odsyłanie produktów przesyłkami nierejestrowanymi, ponieważ:

    • Nie otrzymasz wówczas od przewoźnika żadnego potwierdzenia nadania przesyłki.
    • Nie będziesz mógł śledzić drogi takiej przesyłki.
    • W przypadku zagubienia przesyłki z powodu braku dowodu nadania nie będziesz mógł złożyć reklamacji u przewoźnika i odzyskać kwoty zakupu produktu, ani też kosztów jego odesłania.
    • W przypadku kadzieży całości/części zawartości przesyłki w trakcie transportu uzyskanie odszkodowania również będzie bardzo utrudnione.

  9. REKLAMACJA

    Podstawa prawna

    1. Masz prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych w zakupionym towarze lub niezgodności zakupionego towaru z umową (zgodnie z zapisami ustawy z dn. 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121) oraz ustawy z dn. 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Rok 2014, poz. 827)).
    2. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy kupującemu (zgodnie z art. 568 ustawy z dn. 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121)).

    Jaki jest termin na złożenie reklamacji?

    Reklamację złożyć można w terminie 2 lat od wydania rzeczy kupującemu.

    Jakie są warunki składania reklamacji?

    1. Masz prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych w zakupionym towarze lub niezgodności zakupionego towaru z umową.
    2. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy kupującemu.
    3. Różnice pomiędzy otrzymanym przez Klienta towarem, a towarem prezentowanym na stronie sklepu ADMIRI.PL (takie jak np. kolor towaru lub jego proporcje itp.), wynikające wyłącznie z rodzaju oraz ustawień sprzętu użytego przez Klienta podczas składania zamówienia nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego towaru.
    4. Produkty objęte reklamacją należy odesłać na własny koszt.
      Koszty związane z odesłaniem towaru zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
    5. Przesyłki odsyłane za pobraniem (płatne przy odbiorze) nie będą przyjmowane.
    6. Podczas dokonywania zgłoszenia reklamacyjnego masz prawo określić swoje oczekiwania co do sposobu realizacji zobowiązań sklepu wynikających z pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.
      Możesz wybrać:
      • obniżenie ceny reklamowanego towaru,
      • naprawę reklamowanego towaru,
      • wymianę reklamowanego towaru na nowy,
      • zwrot kwoty zakupu towaru wraz z kosztem jego wysyłki.
      W przypadku naprawy lub wymiany reklamowanego towaru na nowy, koszt dostawy do Klienta ponosi Sprzedający.
    7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, jeżeli ani naprawa, ani wymiana towaru objętego reklamacją nie będą możliwe zwrócimy Ci równowartość kwoty zakupionego produktu wraz z kosztem jego wysyłki.

    W jaki sposób zgłosić reklamację?

    Reklamację możesz nam zgłosić w dowolny wygodny dla Ciebie sposób:

    • pisemnie na adres: ADMIRI, ul. Narutowicza 40/1
      90-135 Łódź
    • telefonicznie: +48 502 294 266
    • mailowo: zwroty@admiri.pl

    Co powinno zawierać zgłoszenie reklamacyjne?

    Prosimy podaj podczas zgłaszania reklamacji następujące informacje:

    • numer zamówienia
    • data dokonania zakupu
    • nazwa produktu podlegającego reklamacji
    • przyczyna złożenia reklamacji
    • możesz również dołączyć zdjęcia produktu prezentujące wady/uszkodzenia/braki itp.

    W jaki sposób odpowiemy na Twoje zgłoszenie reklamacyjne?

    Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia reklamacyjnego:

    • potwierdzimy przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego
    • poinformujemy Cię o Twoich prawach przysługujących z tytułu złożonej reklamacji
    • zweryfikujemy czy istnieje konieczność odsyłania produktów w celu rozpatrzenia reklamacji
    • poinformujemy Cię, czy wybrany przez Ciebie sposób rozpatrzenia reklamacji jest możliwy (w przypadku wyboru naprawy lub wymiany na nowy produkt)
    • w przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany produktu na nowy zaproponujemy inne korzystne dla Ciebie sposoby realizacji reklamacji

    W jaki sposób odesłać produkty podlegające reklamacji?

    1. Prosimy o dołączenie Formularza Reklamacyjnego do przesyłki z towarem objętym reklamacją.
      Nie jest to obowiązkowe, ale bardzo usprawni proces rozpatrzenia Twojej reklamacji.
      Formularz prześlemy Ci mailowo w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie reklamacyjne.
    2. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu (paragon lub faktura) do przesyłki ze zwracanym towarem.
      Nie jest to obowiązkowe, ale bardzo usprawni proces rozpatrzenia Twojej reklamacji.
    3. Odeślij produkty podlegające reklamacji na adres:
      ADMIRI
      ul. Narutowicza 40/1
      90-135 Łódź
      (tel. +48 502 294 266)
      Koniecznie z dopiskiem „ADMIRI.pl – REKLAMACJA”

    W jakim terminie rozpatrzymy Twoją reklamację?

    1. Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas przesyłki zawierającej reklamowany towar.

    Uszkodzona przesyłka / uszkodzony produkt w przesyłce, co robić?

    Podczas odbioru przesyłki od przewoźnika należy pamiętać o tym, by sprawdzić stan techniczny przesyłki, w szczególności czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu oraz należy sprawdzić stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę.
    Sposób postępowania w przypadku wystąpienia uszkodzeń wynikłych w transporcie opisany jest w dziale pomocy: „Dostawa i odbiór”. Należy wybrać z listy przewoźnika, który dostarczał paczkę (Poczta, kurier lub Paczkomaty), a następnie zapoznać się z tematami:

    • Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę?
    • Otrzymałem uszkodzoną/wybrakowaną przesyłkę, a nie spisałem protokołu szkody, co robić?

    Moja przesyłka zaginęła, co robić?

    Sposób postępowania w przypadku zaginięcia przesyłki w transporcie opisany jest w dziale pomocy: „Dostawa i odbiór”. Należy wybrać z listy przewoźnika, który dostarczał paczkę (Poczta, kurier lub Paczkomaty), a następnie zapoznać się z tematem:
    Przesyłka zaginęła

  10. BEZPIECZEŃSTWO I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

    Ochrona danych osobowych

    Podane przez Państwa podczas składania zamówienia dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie są udostępniane żadnym podmiotom trzecim.
    W celu realizacji zamówienia dane osobowe są przekazywane firmom przewozowym w zakresie świadczenia usług dostawy oraz, w przypadku płatności za nabywane produkty za pośrednictwem serwisu Przelewy24, firmie PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15.
    Państwa dane są przez nas przechowywane z należytą starannością i z zachowaniem zasad obowiązujących w przepisach prawa.
    W każdym momencie mogą Państwo uzyskać dostęp do swoich danych osobowych w celu ich weryfikacji, poprawienia lub uaktualnienia. Mogą Państwo również zażądać całkowitego usunięcia swoich danych z systemu.

    Newsletter

    Mogą Państwo wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych w celach dostarczania materiałów informacyjnych o aktualnej ofercie oraz promocjach w postaci newslettera.
    W każdym momencie mogą Państwo uzyskać dostęp do swoich danych osobowych w celu ich weryfikacji, poprawienia lub uaktualnienia. Mogą Państwo również zażądać całkowitego usunięcia swojego adresu poczty elektronicznej z bazy danych newslettera.

    Pliki cookies

    Używamy plików cookies, by ułatwić Klientom korzystanie z naszego sklepu, a także w celach statystycznych. Jeżeli nie życzą sobie Państwo, by pliki cookies były zapisywane na Państwa dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki.

  11. PROBLEMY TECHNICZNE

    Nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji

    W przypadku nie otrzymania potwierdzenia rejestracji należy najpierw sprawdzić, czy podany podczas rejestracji adres mailowy jest poprawny.
    Jeżeli adres mailowy jest poprawny prosimy sprawdzić zawartość katalogu Spam, ponieważ czasem zdarza się, że właściwa korespondencja jest tam mylnie umieszczana z powodu działania filtrów antyspamowych.
    Jeżeli powyższe kroki nie dadzą rezultatu, prosimy spróbować zalogować się na stronie sklepu używając stworzonego wcześniej loginu i hasła. Jeżeli logowanie się nie powiedzie prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu.

    Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia

    Jeżeli adres mailowy jest poprawny prosimy sprawdzić zawartość katalogu SPAM, ponieważ czasem zdarza się, że właściwa korespondencja jest tam mylnie umieszczana z powodu działania filtrów antyspamowych.
    Wszystkie szczegóły dotyczące złożonego zamówienia znajdują się również na stronie sklepu. Po zalogowaniu do swojego konta należy wybrać zakładkę Moje zamówienia, a następnie odszukać wybrane zamówienie na liście zamówień.

    Nie pamiętam hasła

    W przypadku zapomnienia hasła należy kliknąć na stronie sklepu w pole "Zaloguj”, a następnie w napis "Nie pamiętasz hasła?” znajdujący się poniżej pola służącego do logowania i podać swój adres e-mailowy, który użyty był podczas rejestracji konta. Na podany adres e-mailowy wysłane zostanie nowe hasło.

    Posiadam konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować

    Najczęstsze przyczyny braku możliwości zalogowania:

    • E-mail lub hasło są nieprawidłowe – prosimy dokładnie sprawdzić, czy wpisywany adres mailowy i hasło są prawidłowe. Prosimy zwrócić uwagę, czy przycisk Caps Lock nie został przypadkowo włączony, ponieważ wielkość wpisywanych liter ma w tym przypadku znaczenie.
    • Zapomniałem hasła - w przypadku zapomnienia hasła należy kliknąć na stronie sklepu w pole "Zaloguj”, a następnie w napis "Nie pamiętasz hasła?” znajdujący się poniżej pola służącego do logowania i podać swój adres e-mailowy, który użyty był podczas rejestracji konta. Na podany adres e-mailowy wysłane zostanie nowe hasło.
    Jeżeli powyższe kroki nie dadzą rezultatu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu.

    Nie mogę dokonać zakupu

    W przypadku powtarzającego się problemu podczas składania zamówienia, który uniemożliwia dokonanie zakupu, prosimy o kontakt poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC, podając numer zamówienia.
    Prosimy o jak najdokładniejsze określenie, w którym momencie pojawia się problem, co wtedy pojawia się na ekranie.
    Pomocne będą także informacje nt. używanej przeglądarki internetowej oraz używanych filtrów stron internetowch.

  12. SUGESTIE ZMIAN

    Zmiany w wyglądzie, grafice i funkcjonalności sklepu

    Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie, które mogą ulepszyć wygląd naszego sklepu lub ułatwić korzystanie z niego. Pomysły prosimy zgłaszać poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC.
    Wszystkie zgłoszenia zostaną rozważone, a najlepsze z nich na pewno weźmiemy pod uwagę przy planowaniu zmian w wyglądzie sklepu oraz jego funkcjonalności.
    Z góry dziękujemy za chęć podzielenia się swoimi pomysłami i obiecujemy, że będziemy dokładać wszelkich starań, żeby zakupy w naszym sklepie były coraz wygodniejsze, przyjemniejsze i szybsze.