Witaj w sklepie Admiri.pl

Pomoc - najczęściej zadawane pytania

  1. PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA

    Zakupy bez rejestracji

    W sklepie ADMIRI.PL udostępniamy możliwość złożenia zamówienia bez dokonywania rejestracji, czyli bez konieczności posiadania loginu i hasła. Jednak ze względu na liczne korzyści zachęcamy do założenia konta w naszym sklepie. W ten sposób będą mogli Państwo dokonywać kolejnych zakupów szybciej i prościej, a także uzyskają Państwo dostęp do atrakcyjnych rabatów dla stałych Klientów, konkursów i promocji, przeglądania historii zamówień, śledzenia przesyłki itd.

    Zalety rejestracji

    • szybsze zakupy – dane osobowe podane podczas rejestracji są automatycznie uzupełniane podczas składania kolejnych zamówień
    • atrakcyjne rabaty i promocje – Klientom, którzy posiadają konto w sklepie ADMIRI oferujemy specjalne zniżki oraz możliwość udziału w promocjach i konkursach
    • dostęp do historii zamówień – zakładka „Moje konto” umożliwia śledzenie zarówno historii dotychczasowych zamówień, jak i statusów aktualnego zamówienia
    • narzędzia ułatwiające zakupy – rejestracja umożliwia korzystanie m.in. z zakładki „Obserwowane”, w której można przechowywać wybrane produkty

    Rejestracja / zakładanie konta w sklepie ADMIRI.PL

    Aby dokonać rejestracji w sklepie ADMIRI.PL należy kliknąć na napis „Zaloguj” widoczny w prawym górnym rogu strony i wypełnić krótki formularz rejestracji podając wszystkie wymagane dane osobowe. Na adres e-mailowy podany podczas rejestracji wysłana zostanie wiadomość zawierająca link aktywujący potwierdzający chęć założenia konta w naszym sklepie.

    Zapomniałem hasła

    W przypadku zapomnienia hasła należy kliknąć w pole „Zaloguj”, a następnie w napis „Nie pamiętasz hasła?” znajdujący się poniżej pola służącego do logowania i podać swój adres e-mailowy, który użyty był podczas rejestracji konta. Na podany adres e-mailowy wysłane zostanie nowe hasło.

    Zmiana danych osobowych podanych podczas rejestracji

    Zmiana danych osobowych, adresowych oraz adresu e-mail możliwa jest w dowolnym momencie. W tym celu należy po zalogowaniu przejść do zakładki „Moje konto”, gdzie wyświetlane są wszystkie podane podczas rejestracji dane. Następnie należy kliknąć „Edytuj dane” i po wprowadzeniu zmian zatwierdzić przyciskiem „Zapisz”.

    Zmiana hasła

    Zmiana hasła możliwa jest w dowolnym momencie. W tym celu należy po zalogowaniu przejść do zakładki „Moje konto”, następnie wybrać zakładkę „Dane konta”. Należy zaznaczyc pole "Zmień hasło". Po wprowadzeniu zmian zatwierdzić przyciskiem „Zapisz”.

    Aktualność cen

    Wszystkie ceny podane na stronach sklepu ADMIRI.PL są cenami aktualnymi i ostatecznymi oraz są to ceny brutto (zawierają podatek VAT). Cena widniejąca przy produkcie w momencie składania zamówienia przez Klienta jest ceną wiążącą i obowiązuje do momentu zakończenia realizacji zamówienia.

    Dostępność produktów

    Przy każdym produkcie zamieszczona jest informacja na temat jego dostępności. Poniżej podajemy, co oznaczają poszczególne statusy dostępności:

    • W magazynie – produkt znajduje się w magazynie i może zostać zamówiony
    • Brak w magazynie – produkt jest chwilowo niedostępny z powodu oczekiwania na nową dostawę i nie może zostać zamówiony

    Czy mogę kupić produkt, który posiada status „Brak w magazynie”?

    Nie. Przyjmujemy zamówienia jedynie na te produkty, które posiadamy w magazynie. Jeżeli produkt posiada status „Brak w magazynie” oznacza to, że nie może zostać zamówiony. Prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny – jeżeli będzie to możliwe podamy przybliżony termin najbliższej dostawy.

    Dodawanie produktu do Obserwowanych

    Funkcja dodawania produktu do Obserwowanych służy do przechowywania wybranych produktów na specjalnej liście, dzięki czemu przy okazji następnej wizyty w sklepie ADMIRI.PL szybko i sprawnie można odnaleźć wybrane wcześniej produkty. Przy pomocy kilku kliknięć można dokonać zakupu wybranych produktów z listy Obserwowanych, bez potrzeby ponownego przeszukiwania całego asortymentu. Do listy Obserwowanych można również dodawać produkty, które posiadają status „Brak w magazynie”.
    Aby dodać produkt do Obserwowanych należy wejść w kartę produktu i wybrać przycisk „Do obserwowanych”.

    Zakup większej ilości produktów

    Klientom, którzy dokonują jednorazowego zakupu większej ilości produktów, a także stałym Klientom oferujemy atrakcyjne zniżki i rabaty. Szczegóły znajdują się w dziale Promocje i rabaty.

    Zakupy hurtowe

    Firmom oferujemy możliwość dokonywania zakupów hurtowych. Prosimy o kontakt za pomocą Formularza "Zadaj pytanie", udzielimy Państwu szczegółowych informacji na temat zakupów hurtowych i oferowanych zniżek.

    Czy posiadacie sklep stacjonarny?

    Nie posiadamy tradycyjnego sklepu.

    Czy produkty można przed zakupem obejrzeć/przymierzyć?

    W chwili obecnej nie ma możliwości obejrzenia ani przymierzenia produktów w naszej siedzibie.

    W jaki sposób dobrać odpowiedni rozmiar?

    Na karcie każdego produktu oferowanego w sklepie ADMIRI.PL znajduje się informacja o rozmiarze. Dodatkowo każdy produkt posiada „Tabelę wymiarów”, w której podane są rzeczywiste, zmierzone przez nas wymiary produktu. Aby mieć pewność, że rozmiar będzie odpowiedni należy najpierw zmierzyć swoje wymiary i porównać je z tymi podanymi w „Tabeli wymiarów” wybranego produktu.

    Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

    Tak. Aby skorzystać z możliwości wysłania zamówionych produktów jako prezentu należy po dodaniu do koszyka wszystkich wybranych produktów przejść „Do Kasy”, a następnie w trakcie wyboru sposobu dostawy zaznaczyć pozycję „Dodaj informacje o prezencie”, która widoczna jest pod listą z dostępnymi sposobami wysyłki.
    W polu „Wiadomość” można wpisać treść życzeń lub wiadomość dla obdarowywanej osoby. Wybrane produkty zostaną zapakowane w papier prezentowy i przyozdobione wstążką. Z produktów usunięta zostanie informacja o cenie. Do przesyłki dołączona zostanie treść wiadomości. Całość zapakowana zostanie w estetyczne kartonowe pudełko.

  2. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

    Sposób składania zamówienia

    • Dodawanie produktów do koszyka – wybrane produkty należy dodać do koszyka poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka” znajdującego się na karcie każdego produktu dostępnego w sklepie.
    • Sprawdzanie zawartości koszyka – zawartość koszyka można sprawdzić poprzez naciśnięcie przycisku „Koszyk” znajdującego się w prawym górnym rogu strony sklepu.
    • Zmiana zawartości koszyka – w koszyku można zmienić liczbę sztuk wybranych produktów wpisując nową wartość w pole i naciskając „Aktualizuj koszyk”. Można również usunąć omyłkowo dodane produkty za pomocą przycisku „Usuń”.
    • Składanie zamówienia - po zaakceptowaniu zawartości koszyka należy nacisnąć przycisk „Przejdź do kasy”. Klienci posiadający konto w naszym sklepie zostaną poproszeni o zalogowanie, pozostali klienci mogą założyć konto lub złożyć zamówienie bez rejestracji.
    • Sposób dostawy i płatności - następnie należy podać dane adresowe, wybrany sposób dostawy oraz płatności.
    • Podsumowanie zamówienia - na końcu wyświetlona zostanie zakładka zawierająca podsumowanie zamówienia, jeżeli wszystko się zgadza należy kliknąć przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.

    Telefoniczne lub mailowe składanie zamówienia

    W przypadku trudności ze złożeniem zamówienia online można złożyć zamówienie telefonicznie w godzinach 9:00 – 17:00 (pn.-pt.) pod numerem: +48 502 294 266 lub wysyłając e-mail na adres sklep@admiri.pl. Należy podać:

    • nazwę i kod zamawianego produktu
    • kolor/wzór i rozmiar zamawianego produktu
    • imię i nazwisko
    • adres dostawy
    • numer telefonu
    • sposób dostawy (Poczta, kurier czy Paczkomaty)
    • sposób płatności (wpłata na konto czy zapłata przy odbiorze przesyłki)
    • adres mailowy

    Potwierdzenie zamówienia

    Po złożeniu zamówienia na adres mailowy podany w zamówieniu przesłany zostanie mail zawierający podsumowanie zamówienia, w tym informacje takie jak:

    • numer zamówienia
    • szczegóły dotyczące zamówionych produktów
    • wybrany sposób płatności
    • wybrany sposób dostawy
    • koszty dostawy
    • podsumowanie kosztów zamówionych produktów i dostawy
    W przypadku, gdy mail z potwierdzeniem zamówienia nie dotrze, prosimy o sprawdzenie czy nie został on zapisany w katalogu SPAM. Zdarza się, że filtry antyspamowe blokują prawidłową korespondencję. Jeżeli nie rozwiąże to problemu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Najczęstszym powodem takiej sytuacji jest podanie błędnego lub nieaktualnego adresu mailowego. Podany adres mailowy zostanie skorygowany i potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane ponownie na nowy adres mailowy.

    Czy po dokonaniu zakupu bez rejestracji otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia?

    Tak. Po złożeniu zamówienia bez rejestracji na podany w zamówieniu adres mailowy wysłane zostanie podsumowanie zamówienia. Aby zamówienie złożone bez rejestracji zostało przekazane do realizacji należy kliknąć w link znajdujący się w otrzymanej od sklepu wiadomości mailowej (lub skopiować go w pasek przeglądarki).

    Statusy zamówienia

    Na bieżąco informujemy o postępach w realizacji zamówienia. Po złożeniu zamówienia w sklepie ADMIRI.PL drogą mailową wysyłane są następujące informacje:

    • Przyjęto zamówienie - zawiera podsumowanie złożonego zamówienia
    • Zamówienie w trakcie kompletowania - oznacza, że oczekujemy na dostawę towaru do naszego magazynu
    • Oczekiwanie na wpłatę - powiadomienie to wysyłane jest w przypadku wyboru płatności z góry przelewem na konto bankowe lub poprzez Przelewy24 i oznacza oczekiwanie na zaksięgowanie środków na koncie ADMIRI.PL
    • Zamówienie gotowe do wysyłki - oznacza, że zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez przewoźnika
    • Zamówienie zostało wysłane - oznacza, że przesyłka została przekazana przewoźnikowi do dostarczenia, zawiera informacje nt. sposobu i planowanego terminu doręczenia, numeru nadawczego przesyłki oraz jej zawartości

    Zmiana zamówienia

    W sklepie ADMIRI.PL staramy się w jak najszybszym czasie realizować złożone zamówienia, dlatego prosimy o niezwłoczne poinformowanie o chęci dokonania zmian w złożonym zamówieniu.
    Zmiana pozycji zamówienia (dodanie albo usunięcie produktów lub zmiana ilości poszczególnych pozycji) jest możliwa:

    • do momentu zaksięgowania wpłaty - w przypadku zamówień płatnych z góry
    • do momentu otrzymania informacji o przygotowaniu zamówienia do wysyłki - w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze przesyłki
    Chęć zmiany zamówienia należy zgłaszać poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC, podając numer zamówienia, a także dokładne określenie produktu (nazwę, kod, kolor, rozmiar), który ma zostać dodany do zamówienia lub z niego usunięty. Chęć dokonania zmian można również zgłaszać telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta.
    Po dokonaniu korekty zamówienia na podany w zamówieniu adres mailowy przesłane zostanie nowe potwierdzenie zamówienia uwzględniające dokonane zmiany.

    Zmiana danych do dostawy

    W sklepie ADMIRI.PL staramy się w jak najszybszym czasie realizować złożone zamówienia, dlatego prosimy o niezwłoczne poinformowanie o chęci dokonania zmian w złożonym zamówieniu.
    Zmiana danych do dostawy (zmiana adresu dostawy, imienia i nazwiska, numeru telefonu itp.) jest możliwa:

    • do momentu zaksięgowania wpłaty - w przypadku zamówień płatnych z góry
    • do momentu otrzymania informacji o przygotowaniu zamówienia do wysyłki - w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze przesyłki
    Chęć zmiany danych do dostawy należy zgłaszać poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC, podając numer zamówienia, a także dane, które mają zostać zmienione. Chęć dokonania zmian można również zgłaszać telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta.
    Po dokonaniu korekty zamówienia na podany w zamówieniu adres mailowy przesłane zostanie nowe potwierdzenie zamówienia uwzględniające dokonane zmiany.

    Zmiana danych do faktury

    W sklepie ADMIRI.PL staramy się w jak najszybszym czasie realizować złożone zamówienia, dlatego prosimy o niezwłoczne poinformowanie o chęci dokonania zmian w złożonym zamówieniu.
    Zmiana danych do faktury jest możliwa:

    • do momentu zaksięgowania wpłaty - w przypadku zamówień płatnych z góry
    • do momentu otrzymania informacji o przygotowaniu zamówienia do wysyłki - w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze przesyłki
    Chęć zmiany danych do faktury należy zgłaszać poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC, podając numer zamówienia, a także dane, które mają zostać zmienione. Chęć dokonania zmian można również zgłaszać telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta.
    Po dokonaniu korekty zamówienia na podany w zamówieniu adres mailowy przesłane zostanie nowe potwierdzenie zamówienia uwzględniające dokonane zmiany.

    Anulowanie zamówienia

    W sklepie ADMIRI.PL staramy się w jak najszybszym czasie realizować złożone zamówienia, dlatego prosimy o niezwłoczne poinformowanie o rezygnacji ze złożonego zamówienia.
    Anulowanie zamówienia jest możliwe:

    • do momentu zaksięgowania wpłaty - w przypadku zamówień płatnych z góry
    • do momentu otrzymania informacji o przygotowaniu zamówienia do wysyłki - w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze przesyłki
    Chęć anulowania zamówienia należy zgłaszać poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC, podając numer zamówienia, które ma zostać wycofane. Zamówienie można również anulować telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta.
    Po anulowaniu zamówienia na podany w zamówieniu adres mailowy przesłane zostanie stosowna informacja.

    Przywracanie anulowanego zamówienia

    Nie ma możliwości przywrócenia wycofanego zamówienia. Prosimy o złożenie nowego zamówienia.

  3. PŁATNOŚCI

    Dostępne formy płatności

    • Przelew on-line - bezpieczna i szybka płatność elektroniczna dokonywana za pośrednictwem serwisu Przelewy24. Szczegóły
    • Przelew tradycyjny - wpłata dokonywana jest na konto bankowe. Klient dokonuje samodzielnego przelewu logując się na stronę swojego banku, odwiedzając placówkę bankową lub zleca wykonanie przelewu na poczcie.
    • Przy odbiorze przesyłki - tzw. „płatność za pobraniem”, zapłata gotówką przy odbiorze przesyłki kurierowi, listonoszowi, na poczcie lub w Paczkomacie

    Zapłata przelewem on-line

    W sklepie ADMIRI udostępniamy możliwość rozliczenia transakcji przelewem on-line za pośrednictwem systemu bezpiecznych płatności elektronicznych serwisu Przelewy24.
    Forma płatności przelewem on-line jest w sklepie ADMIRI.PL całkowicie darmowa i dostępna dla wszystkich produktów bez dodatkowych opłat.
    Dostępne są płatności on-line następujących banków:

    • Alior Bank
    • Bank BGŻ
    • Bank Ochrony Środowiska
    • BNP Paribas Polska
    • BPH
    • BZ WBK
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DnB Nord
    • Eurobank
    • FM Bank
    • Get Bank
    • GetIn Bank
    • GetIn Online
    • Idea Bank
    • IKO
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • mBank
    • mBank BRE
    • Meritum Bank
    • Millenium Bank
    • PEKAO S.A.
    • PKO BP
    • iPKONET
    • Plus Bank
    • Bank Pocztowy
    • Raiffeisen Polbank
    • SGB
    • E-SKOK
    • SkyCash
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank
    • Volkswagen Bank

    Płatność przelewem tradycyjnym / numer rachunku bankowego

    W przypadku wyboru sposobu płatności przelewem tradycyjnym, numer konta bankowego, na które należy dokonać wpłaty (wraz z danymi do przelewu), podany jest w zakładce „Płatność” znajdującej się w dolnym menu sklepu.

    Termin płatności przelewu tradycyjnego

    Termin płatności dla przelewu tradycyjnego wynosi 7 dni kalendarzowych. Oznacza to, że przelew powinien zostać zaksięgowany na koncie (nie wysłany) przed upływem tego terminu, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
    Jeżeli z przyczyn losowych nie mogą Państwo dokonać wpłaty w ciągu wymaganych 7 dni, prosimy o kontakt poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC, podając numer zamówienia, lub kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.

    Termin płatności przelewu on-line (Przelewy24)

    Termin płatności dla przelewu on-line wynosi 7 dni kalendarzowych. Oznacza to, że przelew powinien zostać zaksięgowany na koncie (nie wysłany) przed upływem tego terminu, w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
    Jeżeli z przyczyn losowych nie mogą Państwo dokonać wpłaty w ciągu wymaganych 7 dni, prosimy o kontakt poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC, podając numer zamówienia, lub kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.

    Dokonałem wpłaty. Kiedy zostanie zaksięgowana?

    Termin zaksięgowania środków na naszym rachunku zależy od wybranego sposobu płatności. Poniżej podajemy orientacyjny czas potrzebny do zaksięgowania środków:

    • przelew on-line za pośrednictwem serwisu Przelewy24 - z reguły środki dostępne są w ciągu 1 h od momentu zlecenia przelewu
    • przelew tradycyjny - środki przekazywane są najczęściej następnego dnia roboczego po dokonaniu wpłaty
    • wpłata na poczcie - środki otrzymujemy zazwyczaj do 3 dni roboczych od dokonania wpłaty
    Po zaksięgowaniu wpłaty wysłane zostanie mailowe powiadomienie o przygotowaniu zamówienia do wysyłki.

    Wpłaciłem za mało. Co mam zrobić?

    W przypadku wpłaty za niskiej kwoty prosimy o dokonanie dopłaty na brakującą kwotę.
    W tytule przelewu prosimy podać: imię, nazwisko, numer zamówienia, dopłata. Np.: Anna Nowak, 23456, dopłata

    Wpłaciłem za dużo. Co mam zrobić?

    W przypadku wpłaty za wysokiej kwoty prosimy o kontakt poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC i podanie numeru zamówienia, kwoty nadpłaty oraz danych rachunku bankowego, na który zwrócona ma zostać nadpłata.
    Fakt wystąpienia nadpłaty za zamówienie można również zgłaszać telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta.

    Dowód zakupu: paragon fiskalny / faktura

    Jako dowód zakupu domyślnie wystawiany jest paragon fiskalny.
    Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT. W tym celu należy podczas składania zamówienia podać dane niezbędne do wystawienia faktury, w tym prawidłowy numer NIP.
    Dane adresowe przesyłki mogą być różne od danych adresowych podanych na fakturze VAT. Faktura zostanie dołączona do przesyłki.

  4. PROMOCJE I RABATY

    Sposób wykorzystania kodu rabatowego

    Jeżeli otrzymałeś od nas kod rabatowy, możesz go wykorzystać podczas dokonywania zakupów w naszym sklepie.
    Po dodaniu wybranych produktów do koszyka, należy wpisać posiadany kod rabatowy w pole "Kody rabatowe" znajdujące się w koszyku pod listą towarów, a następnie zatwierdzić przyciskiem "Zastosuj kupon".
    Odpowiedni rabat zostanie naliczony i uwzględniony w podsumowaniu koszyka.

  5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

    Czas realizacji zamówienia

    Zamówienia realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku według kolejności ich składania przez Klientów.
    Poniżej podajemy godziny graniczne dla poszczególnych sposobów dostawy. Godzina graniczna oznacza godzinę, do której złożone zamówienia z płatnością przy odbiorze lub złożone i opłacone zamówienia z góry (pod warunkiem, że środki zostaną przekazane na konto sklepu) są zazwyczaj wysyłane tego samego dnia roboczego:

    • Przesyłki kurierskie - do godz. 12:00
    • Paczkomaty - do godz. 13:30
    • Poczta Polska - do godz. 15:00
    Ponieważ wszystkie produkty ze statusem dostępności „W magazynie” posiadamy na stanie, termin realizacji zamówienia uzależniony jest w głównej mierze od wybranego sposobu płatności oraz dostawy.

    Czas przekazania płatności:

    • Płatność przy odbiorze przesyłki - realizacja zamówienia może rozpocząć się natychmiast
    • Przelew online - realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu potwierdzenia dokonania płatności przez serwis Przelewy24, co z reguły trwa od kilku minut do kilku godzin
    • Przelew tradycyjny - realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu płatności na koncie, co odbywa się zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wpłaty

    Czas dostawy:

    • Poczta - do 2 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu nadania
    • Kurier - przesyłki dostarczane są w następnym dniu roboczym po dniu nadania
    • Paczkomaty - do 2 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu nadania

    Orientacyjny czas realizacji zamówienia pokazuje poniższa tabela. Przedstawia ona ile maksymalnie dni roboczych upływa zazwyczaj od dnia złożenia zamówienia do otrzymania zamówionych produktów.

    SPOSÓB PŁATNOŚCI SPOSÓB DOSTAWY
    Poczta Kurier Paczkomaty
    Przy odbiorze przesyłki do 2 dni do 1 dnia do 2 dni
    Przelew online (ePrzelew) do 2 dni do 1 dnia do 2 dni
    Przelew tradycyjny do 3 dni do 2 dni do 3 dni

    Jak szybko wysyłane jest zamówienie?

    Staramy się, by zamówienia były realizowane najszybciej jak to tylko możliwe. Zamówione towary standardowo wysyłamy w 24h.
    Poniżej podajemy godziny graniczne dla poszczególnych sposobów dostawy. Godzina graniczna oznacza godzinę, do której złożone zamówienia z płatnością przy odbiorze lub złożone i opłacone zamówienia z góry (pod warunkiem, że środki zostaną przekazane na konto sklepu) są zazwyczaj wysyłane tego samego dnia roboczego:

    • Przesyłki kurierskie - do godz. 12:00
    • Paczkomaty - do godz. 13:30
    • Poczta Polska - do godz. 15:00

    Sprawdzanie stanu realizacji zamówienia

    Klienci, którzy dokonali rejestracji, mogą sprawdzić stan realizacji zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. Należy wybrać zakładkę „Moje konto” / „Moje zamówienia”.
    Ponadto wszyscy Klienci otrzymują (na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia) wiadomości mailowe informujące o postępach w realizacji zamówienia:

    • Przyjęto zamówienie - zawiera podsumowanie złożonego zamówienia
    • Zamówienie w trakcie kompletowania - oznacza, że oczekujemy na nową dostawę towaru do naszego magazynu, która zazwyczaj zajmuje 1-2 dni roboczych
    • Oczekiwanie na wpłatę - powiadomienie to wysyłane jest w przypadku wyboru płatności z góry przelewem na konto bankowe lub przelewem Przelewy24 i oznacza oczekiwanie na zaksięgowanie środków na koncie ADMIRI.PL
    • Zamówienie gotowe do wysyłki - oznacza, że zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez przewoźnika
    • Zamówienie zostało wysłane - oznacza, że przesyłka została przekazana przewoźnikowi do dostarczenia, zawiera informacje nt. sposobu i planowanego terminu doręczenia, numeru nadawczego przesyłki oraz jej zawartości

    Opóźnienie w realizacji zamówienia

    W wyjątkowych wypadkach zamówiony towar może nie być dostępny natychmiast (np. gdy posiadane przez nas stany magazynowe zostaną wykupione przed planowaną nową dostawą). Klient jest o tym fakcie niezwłocznie informowany i może zadecydować, czy chce zaczekać na nową dostawę, wybrać dostawę części zamówienia lub zrezygnować z zakupu.
    Jeżeli w ciągu 24h (licząc dni robocze) od złożenia zamówienia nie otrzymali Państwo któregokolwiek z poniższych powiadomień:

    • Zamówienie w trakcie kompletowania
    • Oczekiwanie na wpłatę
    • Zamówienie gotowe do wysyłki
    ani nie otrzymali Państwo innej wiadomości mailowej od obsługi sklepu, bardzo prosimy o zgłoszenie tego poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC, podając numer zamówienia lub też kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta.

  6. DOSTAWA I ODBIÓR
    1. Informacje ogólne
    2. Poczta Polska
    3. Przesyłki kurierskie
    4. Paczkomaty

    INFORMACJE OGÓLNE

    Dostępne sposoby dostawy

    • Przesyłka Paczka 48h - za pośrednictwem Poczty Polskiej
    • Przesyłka kurierska – za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
    • Paczkomat – za pośrednictwem firmy InPost

    Czas dostawy

    Przewidywany czas dostawy wynosi:

    • Przesyłką Paczka 48h – do 2 dni roboczych po dniu nadania
    • Przesyłką kurierską – następnego dnia roboczego po dniu nadania
    • Paczkomatami – do 2 dni roboczych po dniu nadania

    Koszt dostawy

    Opłaty za przesyłkę naliczane są według obowiązującego w chwili złożenia zamówienia Cennika dostawy.
    Podane w Cenniku dostawy ceny są cenami końcowymi, do których nie będą doliczane żadne dodatkowe koszty, bez względu na ilość zakupionych produktów, ich rodzaj lub wybrany sposób płatności.

    CENNIK DOSTAWY:

    SPOSÓB PŁATNOŚCI SPOSÓB DOSTAWY
    Poczta Polska Kurier DPD Paczkomaty
    Wpłata z góry 9,90 zł 14,00 zł 8,90 zł
    Płatność przy odbiorze 12,90 zł 17,00 zł 11,90 zł

    Odbiór przesyłki w sobotę

    Aby otrzymać przesyłkę w sobotę mogą Państwo wybrać dostawę przesyłką pocztową i po otrzymaniu awiza odebrać przesyłkę w sobotę w placówce pocztowej.
    Niestety przesyłki kurierskie są aktualnie dostarczane tylko w dni robocze.

    Wysyłka za granicę

    Niestety obecnie nie ma możliwości wysyłki za granicę, zamówione towary dostarczamy wyłącznie na terytorium Polski.

    Wysyłka w określonym terminie / zmiana terminu wysyłki

    Aby przesyłka została nadana w określonym, późniejszym terminie, należy podczas składania zamówienia wpisać wybrany termin wysyłki w polu „Uwagi do zamówienia”.
    Zmiana terminu wysyłki po złożeniu zamówienia jest możliwa jedynie do momentu otrzymania mailowego powiadomienia "Zamówienie gotowe do wysyłki". W tym celu prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

    Czy moje zamówienie zostało wysłane?

    Klienci, którzy dokonali rejestracji, mogą sprawdzić stan realizacji zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. Należy wybrać zakładkę „Moje konto” / „Moje zamówienia”.
    Ponadto wszyscy Klienci po nadaniu przesyłki otrzymują (na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia) wiadomość mailową zawierającą informację o zmianie statusu zamówienia:

    • Zamówienie zostało wysłane – oznacza, że przesyłka została przekazana przewoźnikowi do dostarczenia, zawiera informacje nt. sposobu i planowanego terminu doręczenia, numeru nadawczego przesyłki oraz jej zawartości

    POCZTA POLSKA

    Koszt dostawy

    Opłaty za przesyłkę pocztową podane są w Cenniku dostawy

    Kiedy przesyłka zostanie wysłana?

    • Zamówienia z wysyłką pobraniową pocztową złożone do godz. 15:00 w dni robocze wysyłamy zazwyczaj jeszcze tego samego dnia.
    • Zamówienia płatne z góry z wysyłką pocztową złożone do godz. 15:00 w dni robocze wysyłamy zazwyczaj jeszcze tego samego dnia, jeżeli wpłata zostanie przekazana na nasz rachunek bankowy do godz. 15:00.
    • Zamówienia z wysyłką pobraniową pocztową złożone po godz. 15:00 wysyłane są zazwyczaj następnego dnia roboczego.
    • Zamówienia płatne z góry z wysyłką pocztową złożone po godz. 15:00 wysyłamy zazwyczaj następnego dnia roboczego, jeżeli wpłata została przekazana na nasz rachunek bankowy.

    Czas dostarczenia przesyłki

    Przesyłki pocztowe dostarczane są w terminie do 2 dni roboczych po dniu nadania.

    Dni i godziny dostarczania przesyłki

    Przesyłki pocztowe dostarczane są w godz. 8:00-18:00 w dni robocze.

    Szczegóły dostarczenia przesyłki

    1. Adresat otrzyma SMS* z numerem przesyłki oraz planowanym terminem doręczenia.
    2. Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana, w skrzynce pocztowej pozostawione zostanie awizo z informacją o adresie placówki pocztowej, w której przesyłka czeka na odbiór.
    3. Po 7 dniach SMS-em* wysłane zostanie zawiadomienie powtórne.
    4. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od przekazania informacji o nadejściu przesyłki, Poczta zwraca przesyłkę do nadawcy.
    * W przypadku niepodania numeru telefonu komórkowego pozostawiane jest wyłącznie papierowe awizo.

    Numer nadania przesyłki

    Klienci, którzy dokonali rejestracji, mogą sprawdzić numer nadania przesyłki po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. Należy wybrać zakładkę „Moje konto” / „Moje zamówienia”, wybrać zamówienie z listy, a następnie zakładkę „Dostawy” i na karcie zamówienia odszukać numer nadawczy przesyłki.
    Ponadto wszyscy Klienci otrzymują (na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia) wiadomość mailową informującą o nadaniu przesyłki:
    • Zamówienie zostało wysłane – powiadomienie to oznacza, że przesyłka została przekazana przewoźnikowi do dostarczenia, zawiera informacje nt. sposobu i planowanego terminu doręczenia, numeru nadawczego przesyłki oraz jej zawartości

    Śledzenie przesyłki

    Status przesyłki można sprawdzić wpisując numer nadawczy na stronie Poczty Polskiej: śledzenie przesyłki

    Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę?

    Podczas odbioru przesyłki Klient powinien sprawdzić w obecności pracownika Poczty Polskiej stan techniczny przesyłki, w szczególności stan opakowania zewnętrznego.
    W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy w obecności pracownika Poczty Polskiej sporządzić protokół szkody w dwóch jednobrzmiących kopiach podpisany przez Klienta oraz pracownika Poczty.

    Otrzymałem uszkodzoną / wybrakowaną przesyłkę, a nie spisałem protokołu szkody, co robić?

    Adresatowi przysługuje prawo wniesienia reklamacji z tytułu ubytku zawartości lub uszkodzenia przesyłki, jeżeli w momencie przyjęcia przesyłki ubytki lub uszkodzenie nie były widoczne.
    Reklamację należy zgłosić w placówce pocztowej wydającej przesyłkę w terminie do 7 dni od dnia odebrania przesyłki.

    Przesyłka zaginęła

    W przypadku, gdy przesyłka nie dotarła w terminie 2 dni roboczych po dniu nadania prosimy o wykonanie następujących czynności:
    1. Prosimy sprawdzić czy w skrzynce pocztowej nie zostało pozostawione awizo.
    2. Aby sprawdzić status przesyłki prosimy wpisać numer nadawczy przesyłki na stronie Poczty Polskiej służącej śledzeniu nadanych przesyłek: śledzenie przesyłki
      Numer nadawczy przesyłki znajduje się w wiadomości mailowej wysłanej przez nas po nadaniu paczki: „Zamówienie zostało wysłane”.
      Klienci, którzy dokonali rejestracji, mogą sprawdzić numer nadania przesyłki po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. Należy wybrać zakładkę „Moje konto” / „Moje zamówienia” i na karcie zamówienia odszukać numer nadawczy przesyłki.
    3. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą żadnego skutku prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu złożenia reklamacji u przewoźnika. Prosimy o wcześniejsze przygotowanie numeru Państwa zamówienia.

    PRZESYŁKI KURIERSKIE

    Koszt dostawy

    Opłaty za przesyłkę kurierską podane są w Cenniku dostawy

    Kiedy przesyłka zostanie wysłana?

    • Zamówienia z wysyłką pobraniową kurierską złożone do godz. 12:00 w dni robocze wysyłamy zazwyczaj jeszcze tego samego dnia.
    • Zamówienia płatne z góry z wysyłką kurierską złożone do godz. 12:00 w dni robocze wysyłamy zazwyczaj jeszcze tego samego dnia, jeżeli wpłata zostanie przekazana na nasz rachunek bankowy do godz. 12:00.
    • Zamówienia z wysyłką pobraniową kurierską złożone po godz. 12:00 wysyłane są zazwyczaj następnego dnia roboczego.
    • Zamówienia płatne z góry z wysyłką kurierską złożone po godz. 12:00 wysyłamy zazwyczaj następnego dnia roboczego, jeżeli wpłata została przekazana na nasz rachunek bankowy.

    Czas dostarczenia przesyłki

    Przesyłki kurierskie dostarczane są zazwyczaj w następnym dniu roboczym po dniu nadania.

    Dni i godziny dostarczania przesyłki

    Firma kurierska dostarcza przesyłki w godz. 9:00-17:00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku).

    Szczegóły dostarczenia przesyłki

    1. Adresat otrzyma SMS i e-mail z numerem przesyłki oraz planowanym terminem doręczenia.
    2. Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana, kurier pozostawi powiadomienie z informacją o następnej próbie doręczenia.
    3. Po trzech nieudanych próbach doręczenia przesyłka będzie przetrzymywana w najbliższym oddziale firmy DPD przez 5 dni, po czym zwrócona zostanie do nadawcy.

    Kontakt z kurierem

    Jeżeli zależy Państwu na określeniu konkretnej godziny doręczenia przesyłki mogą Państwo uzyskać kontakt z kurierem dzwoniąc na numer telefonu kuriera, który podany będzie w powiadomieniu e-mailowym wysłanym przez DPD w dniu planowanego doręczenia przesyłki.

    Numer nadania przesyłki / numer listu przewozowego

    Klienci, którzy dokonali rejestracji, mogą sprawdzić numer nadania przesyłki po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. Należy wybrać zakładkę „Moje konto” / „Moje zamówienia”/, wybrać zamówienie z listy, a następnie zakładkę „Dostawy” i na karcie zamówienia odszukać numer nadawczy przesyłki.
    Ponadto wszyscy Klienci otrzymują (na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia) wiadomość mailową informującą o nadaniu przesyłki:
    • „Zamówienie zostało wysłane” – powiadomienie to oznacza, że przesyłka została przekazana przewoźnikowi do dostarczenia, zawiera informacje nt. sposobu i planowanego terminu doręczenia, numeru nadawczego przesyłki oraz jej zawartości.

    Śledzenie przesyłki

    Status przesyłki można sprawdzić wpisując numer nadawczy (numer listu przewozowego) na stronie firmy DPD: śledzenie przesyłki.

    Nie otrzymałem przesyłki / kurier nie zastał mnie w domu

    Jeżeli nie otrzymali Państwo przesyłki następnego dnia roboczego po dniu nadania prosimy sprawdzić status przesyłki na stronie firmy DPD. W tym celu należy wpisać numer listu przewozowego tutaj.
    W ten sposób będą mogli Państwo sprawdzić, czy odbyła się próba dostarczenia przesyłki podczas Państwa nieobecności. Po trzech nieudanych próbach doręczenia przesyłka będzie przetrzymywana w najbliższym oddziale firmy kurierskiej przez 5 dni, po czym zwrócona zostanie do nadawcy.
    Aby umówić się na kolejną próbę doręczenia przesyłki należy skontaktować się z oddziałem firmy DPD właściwym ze względu na miejsce odbioru przesyłki: lista oddziałów.

    Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę?

    Podczas odbioru przesyłki Klient powinien sprawdzić w obecności kuriera stan techniczny przesyłki, a w szczególności stan opakowania zewnętrznego, kompletność zawartości przesyłki, a także czy towar nie posiada uszkodzeń wynikłych z transportu.
    W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy odmówić odbioru paczki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Kurier ma obowiązek posiadać przy sobie odpowiedni formularz protokołu. Protokół należy sporządzić w dwóch jednobrzmiących kopiach i musi zawierać wyraźny podpis Klienta oraz kuriera. Należy dokładnie i zgodnie ze stanem faktycznym opisać stwierdzone uszkodzenia/braki w towarze. Przesyłka z towarem oraz jeden z egzemplarzy protokołu pozostaje u Klienta.
    Po sporządzeniu protokołu prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta i poinformowanie o zaistniałych problemach.

    Otrzymałem uszkodzoną/wybrakowaną przesyłkę, a nie spisałem protokołu szkody, co robić?

    W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki po odjeździe kuriera Klientowi przysługuje prawo wniesienia reklamacji w terminie do 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. W tym celu należy zgłosić szkodę kontaktując się telefonicznie z Działem Obsługi Klienta firmy kurierskiej DPD.
    W ciągu 5 dni od zgłoszenia szkody do odbiorcy zostanie wysłany kurier w celu spisania protokołu szkody. Należy pamiętać o tym, by podczas spisywania protokołu towar znajdował się w oryginalnym opakowaniu. Protokół należy sporządzić w dwóch jednobrzmiących kopiach i musi zawierać wyraźny podpis Klienta oraz kuriera. Należy dokładnie i zgodnie ze stanem faktycznym opisać stwierdzone uszkodzenia / braki w towarze. Przesyłka z towarem oraz jeden z egzemplarzy protokołu pozostaje u Klienta.
    Po sporządzeniu protokołu prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy lub telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta i poinformowanie o zaistniałych problemach.

    Przesyłka zaginęła

    W przypadku, gdy przesyłka nie dotarła w terminie 2 dni roboczych po dniu nadania prosimy o wykonanie następujących czynności:
    1. Prosimy sprawdzić czy kurier nie pozostawił awizo.
    2. Aby sprawdzić status przesyłki prosimy wpisać numer nadawczy przesyłki na stronie firmy kurierskiej służącej śledzeniu nadanych przesyłek: śledzenie przesyłki.
      Numer nadawczy przesyłki znajduje się w wiadomości mailowej wysłanej przez nas po nadaniu paczki: „Zamówienie zostało wysłane”.
      Klienci, którzy dokonali rejestracji, mogą sprawdzić numer nadania przesyłki po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. Należy wybrać zakładkę „Moje konto” / „Moje zamówienia”/ wybrać zamówienie z listy, a następnie zakładkę „Dostawy” i na karcie zamówienia odszukać numer nadawczy przesyłki.
    3. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą żadnego skutku prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu złożenia reklamacji u przewoźnika. Prosimy o wcześniejsze przygotowanie numeru Państwa zamówienia.

    PACZKOMATY

    Koszt dostawy

    Opłaty za przesyłkę Paczkomatem podane są w Cenniku dostawy.

    Kiedy przesyłka zostanie wysłana?

    • Zamówienia płatne przy odbiorze z wysyłką Paczkomatem, złożone do godz. 13:30 w dni robocze, wysyłamy zazwyczaj jeszcze tego samego dnia.
    • Zamówienia płatne z góry z wysyłką Paczkomatem, złożone do godz. 13:30 w dni robocze, wysyłamy zazwyczaj jeszcze tego samego dnia, jeżeli wpłata zostanie przekazana na nasz rachunek bankowy do godz. 13:30.
    • Zamówienia płatne przy odbiorze z wysyłką Paczkomatem, złożone po godz. 13:30, wysyłane są zazwyczaj następnego dnia roboczego.
    • Zamówienia płatne z góry z wysyłką Paczkomatem, złożone po godz. 13:30, wysyłamy zazwyczaj następnego dnia roboczego, jeżeli wpłata została przekazana na nasz rachunek bankowy.

    Czas dostarczenia przesyłki

    Przesyłki dostarczane są do Paczkomatów w terminie do 2 dni roboczych po dniu nadania.

    Dni i godziny odbioru przesyłki

    Przesyłki można odbierać z Paczkomatów 7 dni w tygodniu przez całą dobę.

    Szczegóły dostarczenia przesyłki

    1. Adresat otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru. Przesyłki można odbierać 7 dni w tygodniu przez całą dobę.
    2. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana w ciągu 3 dni, zostanie przewieziona do najbliższego oddziału InPost. O jego adresie Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem.
    3. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu, InPost zwraca przesyłkę do nadawcy.

    Numer nadania przesyłki

    Klienci, którzy dokonali rejestracji, mogą sprawdzić numer nadania przesyłki po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. Należy wybrać zakładkę „Moje konto” / „Moje zamówienia”/ wybrać zamówienie z listy, a następnie zakładkę „Dostawy” i na karcie zamówienia odszukać numer nadawczy przesyłki.
    Ponadto wszyscy Klienci otrzymują (na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia) wiadomość mailową informującą o nadaniu przesyłki:
    • Zamówienie zostało wysłane – powiadomienie to oznacza, że przesyłka została przekazana przewoźnikowi do dostarczenia, zawiera informacje nt. sposobu i planowanego terminu doręczenia, numeru nadawczego przesyłki oraz jej zawartości.

    Śledzenie przesyłki

    Status przesyłki można sprawdzić wpisując numer nadawczy na stronie Paczkomatów: śledzenie przesyłki

    Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę?

    Podczas odbioru przesyłki z Paczkomatu Klient powinien sprawdzić stan techniczny przesyłki i w przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń zgłosić reklamację poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.

    Otrzymałem uszkodzoną/wybrakowaną przesyłkę, a nie zgłosiłem reklamacji, co robić?

    Jeżeli Klient stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas zobowiązany jest zgłosić się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji.

    Przesyłka zaginęła

    W przypadku, gdy przesyłka nie dotarła w terminie przewidzianym dla wybranego sposobu dostawy prosimy o wykonanie następujących czynności:
    1. Prosimy sprawdzić wiadomości SMS w telefonie oraz wiadomości mailowe w skrzynce pocztowej, która została podana do odbioru przesyłki z Paczkomatu.
    2. Aby sprawdzić status przesyłki prosimy wpisać numer nadawczy przesyłki na stronie Paczkomatów służącej śledzeniu nadanych przesyłek: śledzenie przesyłki.
      Numer nadawczy przesyłki znajduje się w wiadomości mailowej wysłanej przez nas po nadaniu paczki: „Zamówienie zostało wysłane”.
      Klienci, którzy dokonali rejestracji, mogą sprawdzić numer nadania przesyłki po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. Należy wybrać zakładkę „Moje konto” / „Moje zamówienia”/ wybrać zamówienie z listy, a następnie zakładkę „Dostawy” i na karcie zamówienia odszukać numer nadawczy przesyłki.
    3. Jeżeli powyższe czynności nie przyniosą żadnego skutku prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu złożenia reklamacji u przewoźnika. Prosimy o wcześniejsze przygotowanie numeru Państwa zamówienia.

  7. WYMIANA

    Warunki i termin wymiany

    Aby dokonać wymiany zakupionych w sklepie ADMIRI produktów należy zwrócić produkt zgodnie z warunkami opisanej poniżej procedury zwrotu towaru, a następnie dokonać ponownego zakupu dowolnego wybranego z oferty sklepu produktu.
    Procedura wymiany dotyczy tylko tych produktów, które nie noszą śladów korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (możliwość zapoznania się z przedmiotem).
    Przesyłki odsyłane za pobraniem (płatne przy odbiorze) nie będą przyjmowane.

    Wymiana na inny model

    Aby wymienić zakupiony produkt na inny model należy najpierw dokonać zwrotu zakupionego produktu, a następnie złożyć nowe zamówienie na wybrany model.

    Wymiana części kompletu

    Ze względu na to, że części kompletu stanowią nierozerwalną całość wymiana tylko jednej części kompletu nie jest możliwa. W takiej sytuacji prosimy o dokonanie wymiany całości kompletu.

  8. ZWROT TOWARU (PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY)

    Warunki i termin zwrotu

    Mają Państwo prawo do odstąpienia od zawartej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny (zgodnie z Ustawą z dn. 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Rok 2014, poz. 827).
    Zakupione w sklepie ADMIRI.PL produkty można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty wydania towaru lub doręczenia przesyłki.
    Do zwracanego towaru należy dołączyć Formularz Zwrotu. Dzięki jego wypełnieniu procedura zwrotu przebiegnie szybciej.
    Przesyłki odsyłane za pobraniem (płatne przy odbiorze) nie będą przyjmowane.
    Zgodnie z obowiązującym prawem oraz Regulaminem sklepu, koszt przesyłki zwracanego towaru do siedziby sklepu ADMIRI ponosi Klient.

    W przypadku odstąpienia od umowy sklep zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia zwróconych rzeczy do Klienta, jeżeli:

    1. forma dostawy wybrana przez Klienta była najtańszym zwykłym sposobem dostarczenia oferowanym przez sklep
      (za najtańszy zwykły sposób doręczenia uznajemy wszystkie sposoby dostawy płatne z góry, za wyjątkiem przesyłki kurierskiej DPD)
    2. oraz zwrotowi podlegają wszystkie produkty objęte zamówieniem Klienta

    Zwrot części kompletu

    Ze względu na to, że części kompletu stanowią nierozerwalną całość, zwrot tylko jednej części kompletu nie jest możliwy. W takiej sytuacji prosimy o dokonanie zwrotu całości kompletu.

    Koszt zwrotu

    Zgodnie z Regulaminem Klient ponosi koszt przesyłki zwracanego towaru do siedziby ADMIRI.

    W jaki sposób dokonać zwrotu?

    1. Prosimy o zgłoszenie chęci dokonania zwrotu poprzez przesłanie na adres zwroty@admiri.pl informacji zawierającej następujące dane:
      a) numer zamówienia
      b) nazwa produktu, który chcą Państwo zwrócić
      c) data otrzymania towaru
    2. Do przesyłki ze zwracanym towarem należy dołączyć wypełniony, wydrukowany i podpisany Formularz Zwrotu (pobierz Formularz).
    3. Zalecane jest przesłanie wraz ze zwracanym towarem dowodu zakupu potwierdzającego sprzedaż (paragon lub F-VAT).
    4. Zwracane produkty należy odesłać listem poleconym lub paczką pocztową na adres:
      Sklep ADMIRI
      ul. Omłotowa 12/14
      94-251 Łódź
      (tel. +48 502 294 266)
      Koniecznie z dopiskiem „ADMIRI – ZWROT”
    5. Na odesłanie produktu do siedziby firmy mają Państwo 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy.

    Zwrot należności za produkt

    W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).
    Wyżej wymieniona należność zostanie zwrócona niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
    Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  9. REKLAMACJA

    Warunki i termin składania reklamacji

    Mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych w zakupionym towarze lub niezgodności zakupionego towaru z umową (zgodnie z zapisami ustawy z dn. 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121) oraz ustawy z dn. 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Rok 2014, poz. 827)).
    Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy kupującemu (zgodnie z art. 568 ustawy z dn. 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121)).
    Różnice pomiędzy otrzymanym przez Klienta towarem, a towarem prezentowanym na stronie sklepu ADMIRI.PL (takie jak np. kolor towaru lub jego proporcje itp.), wynikające wyłącznie z rodzaju oraz ustawień sprzętu użytego przez Klienta podczas składania zamówienia nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego towaru.
    Do przesyłki z towarem podlegającym reklamacji należy dołączyć wypełniony i podpisany Formularz Reklamacyjny.
    Przesyłki odsyłane za pobraniem (płatne przy odbiorze) nie będą przyjmowane.

    W jaki sposób dokonać reklamacji?

    1. Zgłoszenia reklamacji można dokonać poprzez przesłanie na adres zwroty@admiri.pl informacji zawierającej następujące dane:
      a) numer zamówienia
      b) data dokonania zakupu
      c) nazwa produktu podlegającego reklamacji
      d) przyczyna złożenia reklamacji
    2. Do przesyłki z towarem objętym reklamacją należy dołączyć wypełniony, wydrukowany i podpisany Formularz Reklamacyjny (pobierz Formularz).
    3. Zalecane jest przesłanie wraz ze zwracanym towarem dowodu zakupu potwierdzającego sprzedaż (paragon lub F-VAT).
    4. Prosimy o odesłanie produktów podlegających reklamacji listem poleconym lub paczką pocztową na adres:
      Sklep ADMIRI
      ul. Omłotowa 12/14
      94-251 Łódź
      (tel. +48 502 294 266)
      Koniecznie z dopiskiem „ADMIRI – REKLAMACJA”
    5. Produkty objęte reklamacją należy odesłać na własny koszt, koszty związane z odesłaniem towaru zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

    Sposób i termin rozpatrzenia reklamacji

    Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez sklep ADMIRI.PL przesyłki zawierającej reklamowany towar.
    Podczas dokonywania zgłoszenia reklamacyjnego Klient ma prawo określić swoje oczekiwania co do sposobu realizacji zobowiązań sklepu wynikających z pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Klient może wybrać: obniżenie ceny reklamowanego towaru, naprawę reklamowanego towaru, wymianę reklamowanego towaru na nowy bądź zwrot równowartości kwoty zakupionego produktu wraz z kosztem jego wysyłki. W przypadku naprawy lub wymiany reklamowanego towaru na nowy koszt jego dostawy do Klienta ponosi Sprzedający.
    W przypadku uzasadnionej reklamacji, jeżeli ani naprawa, ani wymiana reklamowanego towaru nie będą możliwe, Klientowi zwrócona zostanie równowartość zakupionego produktu wraz z kosztem jego wysyłki.
    Wyżej wymieniona należność zostanie zwrócona bez zbędnej zwłoki przelewem na podany w Formularzu Reklamacyjnym rachunek bankowy, nie później niż 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
    W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie przesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.

    Uszkodzona przesyłka / uszkodzony produkt w przesyłce

    Podczas odbioru przesyłki od przewoźnika należy pamiętać o tym, by sprawdzić stan techniczny przesyłki, w szczególności czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu oraz należy sprawdzić stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę.
    Sposób postępowania w przypadku wystąpienia uszkodzeń wynikłych w transporcie opisany jest w dziale pomocy: „Dostawa i odbiór”. Należy wybrać z listy przewoźnika, który dostarczał paczkę (Poczta, kurier lub Paczkomaty), a następnie zapoznać się z tematami:

    • Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę?
    • Otrzymałem uszkodzoną/wybrakowaną przesyłkę, a nie spisałem protokołu szkody, co robić?

    Przesyłka zaginęła

    Sposób postępowania w przypadku zaginięcia przesyłki w transporcie opisany jest w dziale pomocy: „Dostawa i odbiór”. Należy wybrać z listy przewoźnika, który dostarczał paczkę (Poczta, kurier lub Paczkomaty), a następnie zapoznać się z tematem:
    Przesyłka zaginęła

  10. BEZPIECZEŃSTWO I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

    Ochrona danych osobowych

    Podane przez Państwa podczas składania zamówienia dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie są udostępniane żadnym podmiotom trzecim.
    W celu realizacji zamówienia dane osobowe są przekazywane firmom przewozowym w zakresie świadczenia usług dostawy oraz, w przypadku płatności za nabywane produkty za pośrednictwem serwisu Przelewy24, firmie DialCom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15.
    Państwa dane są przez nas przechowywane z należytą starannością i z zachowaniem zasad obowiązujących w przepisach prawa.
    W każdym momencie mogą Państwo uzyskać dostęp do swoich danych osobowych w celu ich weryfikacji, poprawienia lub uaktualnienia. Mogą Państwo również zażądać całkowitego usunięcia swoich danych z systemu.

    Newsletter

    Mogą Państwo wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych w celach dostarczania materiałów informacyjnych o aktualnej ofercie oraz promocjach w postaci newslettera.
    W każdym momencie mogą Państwo uzyskać dostęp do swoich danych osobowych w celu ich weryfikacji, poprawienia lub uaktualnienia. Mogą Państwo również zażądać całkowitego usunięcia swojego adresu poczty elektronicznej z bazy danych newslettera.

    Pliki cookies

    Używamy plików cookies, by ułatwić Klientom korzystanie z naszego sklepu, a także w celach statystycznych. Jeżeli nie życzą sobie Państwo, by pliki cookies były zapisywane na Państwa dysku należy zmienić ustawienia przeglądarki.

  11. PROBLEMY TECHNICZNE

    Nie otrzymałem potwierdzenia rejestracji

    W przypadku nie otrzymania potwierdzenia rejestracji należy najpierw sprawdzić, czy podany podczas rejestracji adres mailowy jest poprawny.
    Jeżeli adres mailowy jest poprawny prosimy sprawdzić zawartość katalogu Spam, ponieważ czasem zdarza się, że właściwa korespondencja jest tam mylnie umieszczana z powodu działania filtrów antyspamowych.
    Jeżeli powyższe kroki nie dadzą rezultatu, prosimy spróbować zalogować się na stronie sklepu używając stworzonego wcześniej loginu i hasła. Jeżeli logowanie się nie powiedzie prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu.

    Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia

    Jeżeli adres mailowy jest poprawny prosimy sprawdzić zawartość katalogu SPAM, ponieważ czasem zdarza się, że właściwa korespondencja jest tam mylnie umieszczana z powodu działania filtrów antyspamowych.
    Wszystkie szczegóły dotyczące złożonego zamówienia znajdują się również na stronie sklepu. Po zalogowaniu do swojego konta należy wybrać zakładkę Moje zamówienia, a następnie odszukać wybrane zamówienie na liście zamówień.

    Nie pamiętam hasła

    W przypadku zapomnienia hasła należy kliknąć na stronie sklepu w pole "Zaloguj”, a następnie w napis "Nie pamiętasz hasła?” znajdujący się poniżej pola służącego do logowania i podać swój adres e-mailowy, który użyty był podczas rejestracji konta. Na podany adres e-mailowy wysłane zostanie nowe hasło.

    Posiadam konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować

    Najczęstsze przyczyny braku możliwości zalogowania:

    • E-mail lub hasło są nieprawidłowe – prosimy dokładnie sprawdzić, czy wpisywany adres mailowy i hasło są prawidłowe. Prosimy zwrócić uwagę, czy przycisk Caps Lock nie został przypadkowo włączony, ponieważ wielkość wpisywanych liter ma w tym przypadku znaczenie.
    • Zapomniałem hasła - w przypadku zapomnienia hasła należy kliknąć na stronie sklepu w pole "Zaloguj”, a następnie w napis "Nie pamiętasz hasła?” znajdujący się poniżej pola służącego do logowania i podać swój adres e-mailowy, który użyty był podczas rejestracji konta. Na podany adres e-mailowy wysłane zostanie nowe hasło.
    Jeżeli powyższe kroki nie dadzą rezultatu prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu rozwiązania problemu.

    Nie mogę dokonać zakupu

    W przypadku powtarzającego się problemu podczas składania zamówienia, który uniemożliwia dokonanie zakupu, prosimy o kontakt poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC, podając numer zamówienia.
    Prosimy o jak najdokładniejsze określenie, w którym momencie pojawia się problem, co wtedy pojawia się na ekranie.
    Pomocne będą także informacje nt. używanej przeglądarki internetowej oraz używanych filtrów stron internetowch.

  12. SUGESTIE ZMIAN

    Zmiany w wyglądzie, grafice i funkcjonalności sklepu

    Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie, które mogą ulepszyć wygląd naszego sklepu lub ułatwić korzystanie z niego. Pomysły prosimy zgłaszać poprzez formularz „Zadaj pytanie” znajdujący się w zakładce POMOC.
    Wszystkie zgłoszenia zostaną rozważone, a najlepsze z nich na pewno weźmiemy pod uwagę przy planowaniu zmian w wyglądzie sklepu oraz jego funkcjonalności.
    Z góry dziękujemy za chęć podzielenia się swoimi pomysłami i obiecujemy, że będziemy dokładać wszelkich starań, żeby zakupy w naszym sklepie były coraz wygodniejsze, przyjemniejsze i szybsze.