Witaj w sklepie Admiri.pl

Wymiana i zwroty

WYMIANA

Chcesz wymienić zakupiony produkt na inny? To proste.
Najpierw zwróć produkt zgodnie z opisaną poniżej procedurą zwrotu, a następnie zakup dowolny produkt wybrany z oferty sklepu ADMIRI.

ZWROT TOWARU - PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Mamy nadzieję, że zakupione produkty spełnią Twoje oczekiwania, wiemy jednak, że czasami pojawia się potrzeba dokonania zwrotu.

Prosimy zapoznaj się z poniższymi informacjami i sprawdź jakie rozwiązania przygotowaliśmy, by Twój zwrot przebiegł szybko i bezproblemowo.

Pamiętaj, że zwrócić możesz tylko te produkty, które nie noszą śladów korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Jeśli produkt posiada dołączone metki lub etykiety, muszą one być nienaruszone.

Termin na zgłoszenie zwrotu

Dla Twojej wygody wydłużyliśmy termin na zgłoszenie zwrotu aż do 100 dni od daty wydania towaru lub doręczenia przesyłki.
Dla zachowania terminu 100 dni na złożenie oświadczenia o odstapieniu od umowy wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem w dowolny wybrany sposób:

  • pisemnie na adres: ADMIRI, ul. Narutowicza 40/1, 90-135 Łódź
  • mailowo na adres: zwroty@admiri.pl
  • poprzez wypełnienie formularza on-line (link znajduje się poniżej, kliknij: Zgłoś zwrot)

Termin na odesłanie produktu

Na odesłanie produktu do siedziby firmy masz 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zwrotu (wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy).

Adres zwrotu

ADMIRI
ul. Narutowicza 40/1
90-135 Łódź
(tel. +48 502 294 266)
Koniecznie z dopiskiem „ADMIRI.pl – ZWROT”

Jak skorzystać z darmowego zwrotu?

Zachęcamy Cię do skorzystania z formularza on-line, dzięki któremu szybko zgłosisz zwrot i utworzysz darmową etykietę zwrotną (koszt zwrotu ponosimy za Ciebie).

  1. Zgłoś zwrot
    Wypełnij krótki formularz zgłoszenia zwrotu on-line (kliknij: Zgłoś zwrot).
    W tym celu przygotuj adres e-mail, który podałeś/aś w zamówieniu oraz numer zamówienia.
  2. Utwórz etykietę zwrotną
    Po zgłoszeniu zwrotu możesz utworzyć darmową etykietę zwrotną (kliknij: Utwórz etykietę zwrotną).

    Pamiętaj, by wybrać przewoźnika zgodnego ze sposobem dostawy wybranym w zamówieniu:
    • jeśli dostawa produktu odbyła się Paczkomatem, kliknij: Utwórz etykietę zwrotną Paczkomat;
    • jeśli dostawa produktu odbyła się kurierem DPD, kliknij: Utwórz etykietę zwrotną DPD;
    • jeśli dostawa produktu odbyła się Pocztą Polską lub Pocztexem, kliknij: Utwórz etykietę zwrotną Poczta Polska;
    Etykieta zwrotna wraz z instrukcją nadania zostanie przesłana na adres mailowy podany w zamówieniu.
  3. Spakuj produkty
    Prosimy dołącz do przesyłki Formularz Zwrotu, który przesłaliśmy Ci z zamówieniem (znajdziesz go także w załączniku do wiadomości mailowej potwierdzającej wysłanie zamówienia).
    Przesłanie Formularza Zwrotu nie jest obowiązkowe, ale pozwoli nam znacznie szybciej obsłużyć Twój zwrot.
  4. Dostarcz przesyłkę do punktu nadań
    • etykieta zwrotna Paczkomat: przesyłkę nadasz w dowolnym paczkomacie lub PaczkoPunkcie firmy InPost (POP);
    • etykieta zwrotna DPD: przesyłkę nadasz w dowolnym punkcie DPD lub oddziale DPD (nie dotyczy Automatów DPD)
      Masz do wyboru m.in sklep Żabka, Lidl, Kaufland, Auchan, Shell itd.
    • etykieta zwrotna Poczta Polska: przesyłkę nadasz w dowolnej placówce Poczty Polskiej lub punkcie Pocztex (nie dotyczy Automatów Poczty)
      Masz do wyboru m.in. sklep Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek, Euro Sklep, Duży Ben, Arhelan.

Ile razy mogę skorzystać z darmowego zwrotu?

Masz możliwość wygenerowania jednej darmowej etykiety zwrotnej do każdego zamówienia.

Przykład:
Anna złożyła zamówienie na 3 szale i 1 czapkę. Zgłosiła zwrot 1 szala poprzez formularz zgłoszenia zwrotu on-line oraz wygenerowała darmową etykietę zwrotną i odesłała szal.
Po pewnym czasie Anna chce zgłosić zwrot czapki z tego samego zamówienia. Nie ma już możliwości wygenerowania darmowej etykiety zwrotnej. Zwrot może odesłać na własny koszt.

Po złożeniu nowego zamówienia Anna ponownie będzie mogła skorzystać z jednej darmowej etykiety zwrotnej obejmującej produkty z nowego zamówienia.

Zgłoś zwrot



Zgłoś zwrot

Jak rozliczymy Twój zwrot?

  1. W przypadku odstąpienia od umowy sklep zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostawy zwróconych produktów do Klienta, w wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia oferowanego przez sklep ADMIRI.
  2. Płatność zwrócimy Ci najszybciej, jak to będzie możliwe, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy (zgłoszenia zwrotu).
  3. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Zwrot wpłaty zostanie wykonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność i na ten sam rachunek bankowy, z którego opłacono zamówienie.

Podstawa prawna

  1. Masz prawo do odstąpienia od zawartej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny zgodnie z Ustawą z dn. 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Rok 2014, poz. 827).